Terug

Probleem met uitbetaling

Opgelost Openbaar

Family Game Online

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. H.

Naar: Family Game Online

28/12/2017

Ik schrijf dit in naam van mijn vrouw. We hebben ons ingeschreven op de website die een gratis accountbonus gaf aan nieuwe spelers. Ook zijn er dagelijks gratis toernooien te spelen waarmee je bonusgeld kan verdienen. We wonnen onlangs met het kersttoernooi 50 euro bonusgeld. Dit is niet opneembaar, dus hebben we hiermee gespeeld. We kwamen op het einde op 400 euro uit die we wouden opnemen. Er kon echter door de bonus maar 350 euro uitbetaald worden. Geen probleem voor ons, dus verder geklikt dat we ok waren. We ontvingen een mail dat ID gegevens moesten doorsturen, wat we ook gedaan hebben. Dit werd dan een dag later bevestigd en goedgekeurd. We zouden het bedrag 2 dagen later op onze rekening krijgen. Echter kreeg ik dezelfde dag een email dat er een probleem was, dat we de algemene voorwaarden hadden geschonden en ons account geblokkeerd is. Geen idee waarover ze het hebben. Na een paar mails van hoe dit komt kreeg ik geen reactie meer. Wat kan ik hier nog aan doen? Want dit vind ik echt wel niet kunnen dat je gratis kan meedoen, maar als je iets wint ze je blokkeren.

Berichten (5)

Family Game Online

Naar: N. H.

28/12/2017

- Typ uw reactie boven deze regel -UW BERICHT 63756We hebben uw bericht goed ontvangen. Onze klantenservice zal dit zo snel mogelijk behandelen.Onze klantenservice is elke dag open van maandag tot zondag, van 9.00 u. tot 1.00 u.Indien u informatie aan dit bericht wenst toe te voegen of indien uw probleem opgelost is, kunt u gewoon op deze e-mail antwoorden.Klachtenbox, 28 dec. 11:22 (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van FamilyGameOnline.be.[N303YL-QKR0]

Family Game Online

Naar: N. H.

28/12/2017

- Typ uw reactie boven deze regel - 63756 - Klacht: Probleem met uitbetaling (CPTBE00312128-79)Diego, 28 dec. 11:30Beste,Omwille van veiligheids- en vertrouwelijkheidsredenen mogen wij niet reageren op vragen in verband met een ander account.Gelieve aan de betreffende persoon te vragen om direct contact met ons op te nemen met behulp van het contactformulier (onderaan de site) en deze zo nauwkeurig mogelijk in te vullen.Bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,DiegoKlachtenbox, 28 dec. 11:22 (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van FamilyGameOnline.be.[N303YL-QKR0]

N. H.

Naar: Family Game Online

28/12/2017

Hallo, Dat is een beetje moeilijk als het account GEBLOKKEERD is.En ik zie ook dat mijn eigen account ook geblokkeerd is. Wat is dit hier eigenlijk?groeten

Family Game Online

Naar: N. H.

28/12/2017

- Typ uw reactie boven deze regel -UW BERICHT 63760We hebben uw bericht goed ontvangen. Onze klantenservice zal dit zo snel mogelijk behandelen.Onze klantenservice is elke dag open van maandag tot zondag, van 9.00 u. tot 1.00 u.Indien u informatie aan dit bericht wenst toe te voegen of indien uw probleem opgelost is, kunt u gewoon op deze e-mail antwoorden.Klachtenbox, 28 dec. 11:44Niki Hosseel (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van FamilyGameOnline.be.[JME07O-6Z2Y]

Family Game Online

Naar: N. H.

30/12/2017

- Typ uw reactie boven deze regel - 63760 - FamilyGameOnline.be Klacht: Probleem met uitbetaling (CPTBE00312128-79)Jules, 30 dec. 15:43Beste,Uw account is tijdelijk geblokkeerd omdat we uw identiteit niet kunnen controleren.Om uw situatie in orde te brengen, hebben we de volgende documenten nodig:- Een digitale foto van de voor- en achterzijde van uw identiteitskaart.- Een bewijs van woonst of een ander officieel document waarop uw naam, voornaam en adres staan (bijv. een recente factuur, een recente brief van uw bank of een kleefbriefje van de mutualiteit)Gelieve ons deze documenten via e-mail te bezorgen.Bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,JulesKlachtenbox, 28 dec. 11:44Niki Hosseel (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van FamilyGameOnline.be.[JME07O-6Z2Y]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform