Terug

Probleem met terugzending

Closed Openbaar

Cara Camilla

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. R.

Naar: Cara Camilla

04/05/2022

Beste, ik bestelde 2 jassen bij het bedrijf Cara Camilla. Op eerste zicht een normale nederlandse webshop met gratis levering in België en Nederland. De levering liet allereerst heel erg lang op zich wachten en ik bleef uitgestelde levertermijnen ontvangen waardoor ik me al vragen ging stellen. Achteraf bleek dat deze jassen helemaal vanuit China kwamen en ook van chinese kwaliteit waren. Helemaal het geld niet waard. Ik wilde mijn bestelling terugsturen maar diende eerst foto's te sturen van de jassen en het pakketje hoe ik het wilde versturen. Na aanlevering van foto's kreeg ik van de goedkeuring om het terug te sturen (op eigen kosten!) en een retour etiket. Het pakket moest via Bpost met een track&trace nummer teruggezonden worden. Het pakketje ligt nu al enige tijd aan de douane in China. Bpost kan hierin niets betekenen volgens hunzelf. Zij zeggen dat het de ontvanger is die een factuur moet aanleveren bij de douane. Maar Cara Camilla levert ook geen hulp en blijft aanhalen dat BPost verantwoordelijk is omdat het gaat over een verzekerd pakket. Cara Camilla is een louche verdoken bedrijf, oplichterij. Ze zullen er alles aan doen om niet te moeten terugbetalen. Helaas staaner al veel klachten online maar kwam ik dit pas te weten ná de bestelling.

Berichten (2)

Cara Camilla

Naar: S. R.

04/05/2022

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en geregistreerd onder het nummer 342651748. Wij streven er naar om uw e-mail binnen 1 werkdag af te handelen. U kunt op deze e-mail reageren in het geval u extra informatie wilt toevoegen.Met vriendelijke groet,Team Cara Camilla

Cara Camilla

Naar: S. R.

04/05/2022

Geachte heer,We hebben regelmatig contact met de klant, wij hebben haar duidelijk genaakt dat we haar niet kunnen helpen daar zij een factuur is vergeten, wij zijn niet verantwoordelijk voor een pakketje die door de klant is geretourneerd.Met vriendelijke groet,CaressaOn Wed, May 4, 2022 10:36 AM,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform