Terug

probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. G.

Naar: Refurbished.be

12/02/2024

BesteOp 25/11/23 heb ik 227 euro overgemaakt voor de iPhone (SE 128GB). Op 28/01/24 en 04/02/24 heb ik gemaild om deze bestelling te annuleren, omdat er geen toestel wordt geleverd. Verloop: - email op 28/11/23 omdat er verwarring was over een ander ordernummer en omdat het artikel nog niet geleverd was zoals word - email 28/01/24 om bestelling alsnog te annuleren gezien er nog nog steeds geen iPhone werd geleverd + vraag om terugbetaling. - op 04/02/24 online via de klantenservice een formulier aangemaakt met de vraag Aangezien er geen toestel kan geleverd worden wens ik graag een terugbetaling van 227 euro. Graag een reactie.

Berichten (1)

D. G.

Naar: Refurbished.be

06/03/2024

Beste Op 25/11/23 heb ik 227 euro overgemaakt voor een iPhone (SE 128GB). Op 28/01/24 en 04/02/24 heb ik gemaild om deze bestelling te annuleren, omdat er geen toestel wordt geleverd. Gewenst oplossing: Aangezien er geen toestel kan geleverd worden wens ik graag een terugbetaling van 227 euro. Graag een reactie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform