Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

ELECTRO LONDERZEEL

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. L.

Naar: ELECTRO LONDERZEEL

24/11/2023

Beste, Begin vorig jaar kocht ik een Amerikaanse koelkast bij Electro Londerzeel. Alles ging goed tot deze na een tijd gestopt is met koelen. Ik heb toen gebeld met ATAG benelux, en zei hebben een technieker gestuurd. Mijn koelkast werd als onherstelbaar verklaard. Dit gebeurde in maart van dit jaar.Atag boden mij een nieuwe frigo aan. Na dit voorstel heb ik niks meer gehoord. Ik heb dan gebeld met Atag benelux en zei wezen hun vinger naar Electro Londerzeel. Electro Londerzeel Ging er alles aan doen, zodra ze de nodige documenten hadden. maar zover ik weet hadden ze alles in bezit. Na 3 maanden te leven met een kapotte frigo besloot ik een nieuwe te kopen. Ik Stuurde Nogmaals naar Atag om een terugbetaling aan te vragen. Weeral verwezen ze mij naar Electro Londerzeel. Ik heb hun ook laten weten dat ik een terugbetaling wil. Enkele maanden verder heb ik hier nog steeds geen antwoord op. Onlangs (maand geleden) heb ik nog een mail gestuurd met de dreiging dat ik testaankoop erbij zou halen. De dag erna kreeg ik telefoon. Dat de nieuwe frigo voor mij onderweg is. Hoewel ik gevraagd had voor een terugbetaling. Bon, Ik was hier oke mee. De nieuwe frigo kan ik ook verkopen om zo mijn geld terug te krijgen. Ondertussen een dikke 3 weken verder. Ik heb ze gemaild, ik heb ze gebeld en ik krijg geen antwoord. ik ben even ten einde raad. Ik wil dit gewoon eindelijk achter de rug hebben.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform