Terug

Probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. A.

Naar: Fuse

10/10/2023

Geachte,Bij deze meer informatie met betrekking tot mijn klacht over de terugbetaling van mijn tickets voor het evenement Fuse open air, georganiseerd door de Fuse te Brussel. Het evenement was gepland voor 5 augustus en werd vanwege ongunstige weersomstandigheden geannuleerd. Hierbij de stappen die ik tot nu toe heb ondernomen en mijn zorgen over de situatie.Op 9 augustus heb ik mijn aanvraag voor terugbetaling ingediend, zoals aangegeven op de website en via email. Ik ontving toen een melding waarin stond dat de terugbetaling binnen enkele werkdagen zou plaatsvinden. Na geruime tijd wachten had ik echter nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Als reactie op deze vertraging stuurde ik op 12 september een e-mail naar info@fuse.be met het verzoek om opheldering en de status van mijn terugbetaling. Helaas ontving ik geen enkele reactie op mijn e-mail.Nu, op 9 oktober, heb ik opnieuw contact opgenomen via e-mail, in de hoop dat ik mijn geld spoedig terug kon krijgen. Tot op heden heb ik nog steeds geen enkele reactie ontvangen.Dit gebrek aan communicatie en vertraging in de terugbetaling van mijn tickets is zeer teleurstellend.Met vriendelijke groet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform