Beste, ik had een optie om een auto te huren bij Car Jet. ik heb de reservatie echter nooit bevestigd, maar toch werd er 450,67€ van mijn rekening genomen. De terugbetaling hiervan is tot op heden niet gebeurd. op de website van CarJet is geen klachtendienst te bespeuren, dus heb ik dan via Trust Pilot contact gekregen met Claire Davis, die me op mail ( 14-08) heeft bevestigd dat ik recht heb op de terugbetaling.Na herhaaldelijke mails heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. zij hebben ook al eens de gegevens van een andere bankrekening gevraagd omdat zij beweren dat ze bankgegevens ontbreken. ik heb ook al Worldline gecontacteerd, op advies van mijn bank. zij zeggen dat CarJet inderdaad 2x heeft geprobeerd om mijn geld terug te storten, maar dat zij een verkeerde vervaldatum hebben ingevuld, waardoor de terugbetaling is mislukt. Ik heb dit ook al gemeld bij CarJet en hen de correcte gegevens bezorgd, maar toch krijg ik mijn geld niet terug. Ik kan het volledige mailverkeer hieromtrent bezorgen ( in bijlage een belangrijke mail van CarJet) Graag hulp voor een oplossing aub. Bedankt alvast.