----------------------------------------------Jonathan, 20 sep 2023 15:55 CESTBeste Lorenzo,Bedankt alvast om hiervoor contact met ons op te nemen. Het spijt ons te vernemen dat je schade hebt moeten ondervinden aan jouw artikelen tijdens de montage. Dit kan inderdaad niet de bedoeling zijn and we betreuren het dat je langer dan gewoonlijk hebt moeten wachten op een gerichte oplossing. Dit is zeker niet onze standaard and we nemen dit zeker en vast intern op, zodat we dit soort zaken te allen tijde kunnen vermijden in de toekomst.Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de cirkels van de vijzen te zien zijn in de zitting van je stoel. Het spijt ons dat dit niet sneller werd opgepikt. We doen alvast het nodige om dit intern aan te kaarten bij onze dienst productkwaliteit. Zo kunnen we snel and efficient een gepaste oplossing voorzien.We begrijpen zeker en vast jouw standpunt en het feit dat je jouw bestelling wenste te retourneren. We willen dit graag ook zo snel mogelijk opgelost zien and het is zeker niet onze bedoeling om dit langer te rekken dan nodig is.Bij deze wil ik dan ook bevestigen dat we de terugbetaling hebben aangevraagd ter waarde van Eur 1359,00 bij onze boekhoudkundige dienst, dewelke dit controleert, zodat je zeker het correcte bedrag teruggestort krijgt. Zodra dit oké is, wordt de opdracht doorgestuurd naar de bank, waarna het slechts een kwestie is van enkele werkdagen alvorens het geld terug op de rekening staat. Houd hierbij rekening met een maximale termijn van 10 à 14 werkdagen. Uiteraard doen onze diensten het nodige om dit zo snel mogelijk in orde te brengen.Uit ons telefoongesprek blijkt dat de beschermhoes ter waarde van Eur 129,00 ook werd meegegeven met onze chauffeurs. Ik heb hiervoor een aparte, manuele retour laten opmaken, zodat ook dit bedrag kan worden terugbetaald. Je zal dus de terugbetaling van het volledige order ter waarde van Eur 1359,00 and de beschermhoes ter waarde van Eur 129,00 ontvangen, wat samen op Eur 1488,00 komt.We vinden het jammer dat jouw geduld op de proef werd gesteld and hopen je enigszins opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst, zodat we jou een betere and aangename ervaring kunnen bezorgen.Indien je vragen, twijfels of opmerkingen hebt hieromtrent, staan we te allen tijde voor je klaar. Je mag ons gerust op onze klantenlijn contacteren: 09/298.10.43We wensen ons uirukkelijk te verontschuldigen voor het ongemak dat je hebt ervaren.Met vriendelijke groeten,----------------------------------------------Klachtenbox, 19 sep 2023 11:08 CEST ~~RPGthe_netherlandsJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[9PR6KE-0J67R]   ~~RPGthe_netherlandsJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[9PR6KE-0J67R]