Beste, in april '23 veranderden wij van energieprovider : van Bolt naar Luminus.Per 26 april '23 stuurt Bolt ons een eindafrekening, waarbij zij zich schriftelijk akkoord verklaren om 2.088,23 eur (= door ons teveel betaalde voorschotten) op onze rekening bij Fortis terug te storten vòòr 13 mei '23.Er staat op vandaag 22 mei '23 nog niks op onze rekening.Reeds tweemaal gebeld (met enkele dagen tussentijd) naar de klantendienst Bolt. Per 16 mei '23 hebben we ook een duidelijke klachtenmail naar Bolt gestuurd.De per telefoon verkregen uitleg was telkens zeer mistig. Onze klachtenmail hadden ze ook ontvangen, dat wist men ons zondermeer te bevestigen aan de telefoon.Eén uitspraak van Bolt ad telefoon, klonk echter zeer vreemd : Mijnheer, als het te lang zou duren met uw terugbetaling, kunnen we dit misschien manueel overschrijven ..... hallo ???Mogelijks zijn er dus financiële problemen bij BOLT, en is het aldaar alle hens aan dek... met druppelsgewijze en manuele terugbetalingen aan klanten...Graag versturing dus van jullie Testaankoop-klacht.En mocht dit probleem nog langer aanhouden, zullen we zeker niet aarzelen van gebruik te maken vd advokatendienst van Testaankoop.