Terug

Probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Groupe Courir

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Groupe Courir

02/03/2023

Beste,Ik heb op de site Vans schoenen besteld die toen nog niet uitverkocht waren dus heb ik ze ook nog kunnen betalen. Dit op de 21/12. Helaas zijn deze schoenen nooit aangekomen wegens 'slachtoffer van hun eigen succes' . En ging ik dus binnen de 10 dagen een automatische terugbetaling krijgen. Nu is dit nooit gebeurt aangezien er bij hun nooit een debitering heeft plaatsgevonden maar alleen en bankafdruk en zou ik mijn geld dus binnen de 5 a 10 dagen terugzien. Dit klopt niet mijn geld is weldegelijk van mijn rekening gegaan en ik heb deze ook niet meer teruggezien zelfs na veel aansporen dat het weldegelijk betaald was. En als kers op de taart moet ik ook nog ééns zelf een bewijs van betaling aan hun leveren. Ik vind dit vernederend en beschamend want als je als klant 3 maand wacht met een betaling zouden ze nooit dezelfde nonchalance tonen. Ik wil mijn geld terug en het liefst nog met intrest omdat ze zolang hun tijd nemen. Ik vind dit echt geen manier van doen en ben dan ook aangedaan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform