Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

elektro-onderdeel

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: elektro-onderdeel

03/10/2022

Beste, op 6/09/22 bestelde ik online via elektro-onderdeel.be een onderdeel voor reparatie van een vaatwasmachine (betaald via bankcontact). Op 9/09/22 krijg ik van elektro-onderdeel een e-mail dat de bestelling geannuleerd was onder het mom: u heeft per ongelijk 2 x hetzelfde artikel besteld of het artikel is niet meer voorradig. In hun mail stond ook vermeld dat het bedrag na enkele werkdagen terug zou gestort worden. Na 10 dagen te zijn verstreken zonder resultaat, heb ik geprobeerd om hen te contacteren via de vermelde telefoonnummers. Helaas werken de nummers niet, er is geen connectie. Dan 2 x via contactformulier geprobeerd waarin ze beloven binnen de 8u te antwoorden, wederom geen antwoord. Het rare is dat het desbetreffende onderdeel nog steeds voorradig staat op hun website.Kunnen jullie me hierin advies geven aub?Mvg

Berichten (2)

elektro-onderdeel

Naar: K. D.

13/10/2022

DATA NOT AVAILABLE

elektro-onderdeel

Naar: K. D.

17/10/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform