Terug

Probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Cettire Belgium

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Cettire Belgium

16/09/2022

Beste,Ik bestelde op 27 juli een paar schoenen via de Cettire website.Deze kwamen aan op 1 augustus in de verkeerde maat.Op 2 augustus heb ik deze teruggestuurd.Ik heb ze teruggestuurde via de door hen officiële weg met vraag de juiste maat op te sturen.Men heeft bevestigd op 10 augustus dat de schoenen terug zijn maar dat ze nog een kwaliteitscontrole moeten voeren of alles in orde was.Na deze controlen zouden ze zien of de juiste maat nog in voorraad was.Vandaag beweert men, na zeer veel reminders van mijn zijde, dat ze nog steeds op een update wachten.Men kan/wil noch terugbetalen noch een nieuw paar sturen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform