Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Svenlars

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Svenlars

31/05/2022

Beste,Op 18 maart bestelde ik 2 artikels met bestelnummer 26646 welke onmiddellijk werden betaald. De levertijd bedroeg 1-3 dagen. Toen ik na een week nog niets had vernomen nam ik contact op met de klantenservice. Deze verzekerde me dat het nog die week geleverd ging worden, echter bleek dit niet te kloppen. 30 maart nam ik opnieuw contact, toen zeiden ze me dat het binnen de 2 weken geleverd ging worden, ik ben geduldig gebleven gezien ik reeds betaald had maar nadat ik 14 april nog steeds niets had gehoord heb ik een annulatie aangevraagd. Deze werd mij ook via chat bevestigd ( deze chats werden allemaal automatisch opgeslagen ). Gezien ik bevestiging kreeg heb ik meteen bij een ander bedrijf dezelfde bestelling gedaan en heb ik deze daags nadien aangekregen. Op dat moment kreeg ik ook net bericht van Svenlars dat mijn artikel alsnog geleverd ging worden. Ik heb meteen contact opgenomen maar ze konden niets meer doen. Ik moest het (enorm zwaar ( buitenmeubilair) artikel maar dan gewoon terugsturen nadat ik het ontvangen had, dan zou ik mijn geld binnen de 10 dagen terugkrijgen. Ik heb dit dan ook meteen gedaan. Let de tracking code heb ik ook kunnen zien dat dit correct is geleverd geweest, gezien de verpakking nooit open is geweest zn rechtstreeks naar Svenlars werd teruggestuurd was dit uiteraard ook compleet intact. Na meerdere berichten op 9 mei, 13 mei, 16 mei, 18 mei, 19 mei en heden 31 mei heb ik nog steeds geen antwoord omtrent mijn terugbetaling gekregen. Het gaat over €435 waar ik nog steeds niets van gezien heb. De klantendienst is compleet onbereikbaar en ze adverteren ook met een goede score van 4.3 op trustpilot echter blijkt dit in realiteit amper een 2 te zijn, wat ook genoeg verklaard.Graag zou ik zo snel mogelijk van dit gedoe af willen zijn en mijn geld willen terugkrijgen.

Berichten (5)

Svenlars

Naar: M. V.

02/06/2022

Beste klant,We hebben met elkaar contact gehad over onderstaande casus. Hier zijn wij nog actief mee bezig en hebben hier op dit moment nog geen update over. Onze excuses voor het ongemak.We houden u op de hoogte.---Klachtenbox 30 mei 2022 21::15 GMT-11 Dit e-mailbericht is een service van Svenlars. Mogelijk gemaakt door Zendesk [3M766L-5WGZ] Dit e-mailbericht is een service van Svenlars. Mogelijk gemaakt door Zendesk [3M766L-5WGZ]

M. V.

Naar: Svenlars

02/06/2022

Beste,Wij hebben hieromtrent nog geen concreet contact gehad. Het enige dat ik hoor is 'dat jullie er mee bezig zijn' in telkens exact dezelfde verwoording. Dit is gewoon een standaard antwoord. Het gaat om een terugbetaling van een product dat meteen werd teruggestuurd, de doos is niet eens open gedaan, zelfs de zwarte plastiek zat er nog rond. Waar zit het probleem?

Svenlars

Naar: M. V.

02/06/2022

Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht aan de klantenservice van Svenlars. Normaliter beantwoorden we uw vragen graag binnen één werkdag, echter door drukte kan dit twee werkdagen duren. Onze excuses voor het ongemak.Alvast bedankt voor uw geduld!Met vriendelijke groet,Team Svenlars(Mocht u toevoegingen op uw vraag hebben, kunt u gerust reageren op deze e-mail.)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[Q54LRX-LRPX]

Svenlars

Naar: M. V.

02/06/2022

----------------------------------------------Aimée van Klantenservice Svenlars, 2 jun. 2022 04::48 GMT-11Beste Michelle,Dank voor uw bericht.Ik heb direct even meegekeken en contact opgenomen met het magazijn.Excuses dat de retour nog niet in goede orde was verwerkt.Ik heb dit doorgezet naar de desbetreffende afdeling.Wanneer de retour is verwerkt, wordt de terugbetaling uitgevoerd en zal de Klarna betaling komen te vervallenBinnen 1-2 werkdagen staat het aankoopbedrag terug op uw rekening.Hoop u zo geholpen te hebben!Met vriendelijke groet,AiméeKlantenservice Svenlars--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Svenlars.[3M766L-5WGZ]

Svenlars

Naar: M. V.

08/06/2022

Beste klant,We hebben met elkaar contact gehad over onderstaande casus. Hier zijn wij nog actief mee bezig en hebben hier op dit moment nog geen update over. Onze excuses voor het ongemak.We houden u op de hoogte.---Klachtenbox 2 jun. 2022 04::02 GMT-11 Dit e-mailbericht is een service van Svenlars. Mogelijk gemaakt door Zendesk [Q54LRX-LRPX] Dit e-mailbericht is een service van Svenlars. Mogelijk gemaakt door Zendesk [Q54LRX-LRPX]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform