Beste,Op 18 maart bestelde ik 2 artikels met bestelnummer 26646 welke onmiddellijk werden betaald. De levertijd bedroeg 1-3 dagen. Toen ik na een week nog niets had vernomen nam ik contact op met de klantenservice. Deze verzekerde me dat het nog die week geleverd ging worden, echter bleek dit niet te kloppen. 30 maart nam ik opnieuw contact, toen zeiden ze me dat het binnen de 2 weken geleverd ging worden, ik ben geduldig gebleven gezien ik reeds betaald had maar nadat ik 14 april nog steeds niets had gehoord heb ik een annulatie aangevraagd. Deze werd mij ook via chat bevestigd ( deze chats werden allemaal automatisch opgeslagen ). Gezien ik bevestiging kreeg heb ik meteen bij een ander bedrijf dezelfde bestelling gedaan en heb ik deze daags nadien aangekregen. Op dat moment kreeg ik ook net bericht van Svenlars dat mijn artikel alsnog geleverd ging worden. Ik heb meteen contact opgenomen maar ze konden niets meer doen. Ik moest het (enorm zwaar ( buitenmeubilair) artikel maar dan gewoon terugsturen nadat ik het ontvangen had, dan zou ik mijn geld binnen de 10 dagen terugkrijgen. Ik heb dit dan ook meteen gedaan. Let de tracking code heb ik ook kunnen zien dat dit correct is geleverd geweest, gezien de verpakking nooit open is geweest zn rechtstreeks naar Svenlars werd teruggestuurd was dit uiteraard ook compleet intact. Na meerdere berichten op 9 mei, 13 mei, 16 mei, 18 mei, 19 mei en heden 31 mei heb ik nog steeds geen antwoord omtrent mijn terugbetaling gekregen. Het gaat over €435 waar ik nog steeds niets van gezien heb. De klantendienst is compleet onbereikbaar en ze adverteren ook met een goede score van 4.3 op trustpilot echter blijkt dit in realiteit amper een 2 te zijn, wat ook genoeg verklaard.Graag zou ik zo snel mogelijk van dit gedoe af willen zijn en mijn geld willen terugkrijgen.