Beste,Op 30 augustus 2021 bestelde ik de “Hudora Big Wheel Air 230” scooter van de webshop Speelgoed Outlet NL. Een aantal dagen later ontving ik een totaal andere scooter. Na gesprek met de webshop heb ik het item dan teruggestuurd. Ik ging terugbetaald worden na ontvangst van de item bij Speelgoed Outlet NL.Een week later heb ik, per telefoon, bevestiging gekregen dat de scooter degelijk ontvangen was. Ze gingen de terugbetaling doen. Een week later had ik nog niets ontvangen en bel ik terug. Er is mij dan gezegd geweest dat het een tiental dagen kon duren. Veel telefoons later heb ik nog altijd niets ontvangen. We zijn nu meer dan 2 maanden later (19 november 2021). Vandaag zeggen ze dat ik het zelf moet regelen met Mollie, de online betaling service. Ik heb op hun website een klacht ingediend, maar ik heb de indruk dat daar niets van zal komen: het lijkt een automatisch systeem te zijn die de klacht doorstuurt naar de webshop, en verder raden ze mij aan om de politie te contactere als ik denk dat er fraude is (dat ga ik natuurlijk ook doen).Sinds ik het fout product heb ontvangen, ben ik beginnen denken dat het om een frauduleus bedrijf ging, maar heb hen tot nu toe het voordeel van de twijfel gegeven. Nu dat ik nog altijd niet terugbetaald ben, en dat ze de verantwoordelijk van zich afduwen ben ik ervan overtuigd dat dit ten minste om een frauduleuse transactie gaat.Speelgoed Outlet NL heeft nu al meer dan twee maanden het product terug in zijn bezit, maar het heeft mijn betaling nog altijd niet teruggestort ondanks het feit dat het al de nodige informatie heeft om het te doen. Ik verwacht dan ook dat het bedrag onmiddelijk en volledig terug betaald word.Bedankt.