Terug

probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Camping Capfun

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Camping Capfun

30/07/2021

ik boekte bij deze camping een plaats en moest deze betalen voor aankomst met reservatie kosten en toe ik er aankwam werden we op een andere plaats gelegd (en deze plaats was totaal niet wat we wilde en er was eerst geen plaats meer en daarna was er toch een plaats vlak naast het water waar ze de mensen hadden moeten verleggen) omdat deze plaats al bezet was en ze gebruikte als uitvlucht da ze de mensen hebben moeten verplaatsen om willen van de wateroverlast maar had voor we vertrokken nog gevraagd of alles doorging en toen was het antwoord als je geboekt hebt is het ok we zijn operationeel. en de discutie begon toen we de andere nummer niet wilde en moest men geld via de annulatie verzekering terug vragen wa we ook niet nodig hadden want wij annuleren niet wat we vroegen. dus zijn we nog opzoek moeten gaan naar een ander camping want daar wouden we niet meer vertoeven na zo een behandeling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform