Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Kindex NV / LostCraft

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. G.

Naar: Kindex NV / LostCraft

28/12/2020

Beste,Ik heb op deze website 4,5 kg merino wol besteld. Enkele dagen later werd ik door een persoon die alain de ridder heet via mail gecontacteerd ivm de bestelling. Deze persoon zegt dat er een four was op de website met de prijs en indien ik 4,5 kg wol wil moet ik 78 euro extra stortten. Ik wou dit niet doen en vroeg voor een terugbetaling van het reeds betaald bedraggled (59,48). Alain de ridder vraagt mij via mail mijn rekening nummer zodat hij de terugbetaling uitvoert een paar dagen later niets op de rekening en ook geen bevestiging email ivm met terugbetaling. Dus vraag ik een bewijs, ik krijg geen antwoord. Stuur een tweede mail nog geen antwoord. Bel een paar keer kom op voicemail 3 keer krijg ik de persoon aan de lijn, en alain zegt dat hij pas vandaag de betaling heeft uitgevoerd. Ik vraag n’a de oproep via mail voor een bewijs geen enkel antwoord. Ik stuur een whatsap bericht ivm bewijs terugbetaling nog geen antwoord. Ik ben online gaan kijken en lijkt mij een vals bedrijf te zijn ik kom terecht op een huis met het adres van bedrijf. Zij hebben ook maar een google review. Ik denk dat hier iets niet correct is. Gelieve mij te helpen om mijn geld terug te krijgen.

Berichten (1)

Kindex NV / LostCraft

Naar: H. G.

08/01/2021

Beste, Na rechtzetting van de fout op onze site, werd de terugbetaling dan ook onmiddellijk doorgevoerd( Zelfs op Zondag ) er werd zowel via mail als telefonisch de klant verzekerd dat haar gelden terug gestort waren.Ze geloofde ons niet, reden onbekend en verweet ons een nepfirma te zijn.Klant schreef ook heel gebrekkig Nederlands. We hadden het heel druk met het versturen van pakketten , maar hebben toch het stortingsbewijs doorgestuurd, waarop ze ons bedankt heeft!!!Ze deelde ons mee dat ze reeds testaankoop ingelicht had! We hebben 30 jaar onze zaak, het is ons leven, waardoor we dus ook een heel tevreden klanten bestand hebben. De tijd tussen de terugstorting en het bedrag op haar rekening heeft 2 dagen geduurd, dit ligt aan welke bank de klant juist heeft...was het Belfius geweest was het direct. Als er terugbetalingen hoeven te gebeuren duurt het bij vele firma's een maand! De klant is gewoon beginnen paniekeren omdat er in de media gewaarschuwd wordt voor NEPfirma's. Alain and Leen Lostcraft BV Op 7 jan. 2021 om 23:27 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform