Beste, Na rechtzetting van de fout op onze site, werd de terugbetaling dan ook onmiddellijk doorgevoerd( Zelfs op Zondag ) er werd zowel via mail als telefonisch de klant verzekerd dat haar gelden terug gestort waren.Ze geloofde ons niet, reden onbekend en verweet ons een nepfirma te zijn.Klant schreef ook heel gebrekkig Nederlands. We hadden het heel druk met het versturen van pakketten , maar hebben toch het stortingsbewijs doorgestuurd, waarop ze ons bedankt heeft!!!Ze deelde ons mee dat ze reeds testaankoop ingelicht had! We hebben 30 jaar onze zaak, het is ons leven, waardoor we dus ook een heel tevreden klanten bestand hebben. De tijd tussen de terugstorting en het bedrag op haar rekening heeft 2 dagen geduurd, dit ligt aan welke bank de klant juist heeft...was het Belfius geweest was het direct. Als er terugbetalingen hoeven te gebeuren duurt het bij vele firma's een maand! De klant is gewoon beginnen paniekeren omdat er in de media gewaarschuwd wordt voor NEPfirma's. Alain and Leen Lostcraft BV Op 7 jan. 2021 om 23:27 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven: