Terug

Probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

V. M.

Naar: VINTED

04/11/2024

Ik heb onlangs een artikel gekocht op het Vinted-platform met kopersbescherming en nu ben ik zonder geld en zonder het artikel die ik heb besteld! de koeriersdienst kan mij geen duidelijke informatie geven over het volgen van het pakket. ze zeiden dat het pakket elektronisch in hun systeem was afgeleverd, maar dat het in werkelijkheid nooit zijn bestemming heeft bereikt! Ik heb niets ontvangen! dus ik ben het slachtoffer van fraude om te begrijpen op een officieel platform Vinted .Ik herhaal: ik heb het artikel niet ontvangen en. ik heb geen informatie! mijn geld, 3600 euro, werd vrijgegeven aan de verkoper want het pakket was als geleverd gemarkeerd! maar ik heb niets ontvangen! Ik heb een horloge gekocht met 3600 euro uit Italië via platform Vinted met een aankoop bescherming .de koerierdienst is Mondial Relay .zij hebben electronisch de pakje gemarkeerd als geleverd maar ik heb nooit de pakje ontvangen ! Ik ondersteun en verklaar dat ik ben opgelicht omdat het pakket als elektronisch afgeleverd gemarkeerde was ! en ik heb niets ontvangen! de noodzakelijke stappen zijn niet gevolgd! Ik ben naar het afhaalpunt gegaan en het pakket is nooit aangekomen bij het geselecteerde afhaalpunt! Ik heb ook een handbrief gemaakt zoals Vinted vroeg, de verkoper heeft geen bewijs gestuurd dat hij het pakket met mijn gegevens heeft verzonden. Na het volgen van dit pakket kan worden bewezen dat het pakket ,Italië niet heeft verlaten! hoewel ze elektronisch het afgeleverde pakket markeerden! , Ik opende een klacht met al het nodige bewijsmateriaal en Vinted zeiden dat het 2 weken zou duren! Maar na 2 dagen Vinted heeft mijn geld 3600 euro al vrijgegeven voor de verkoper! zonder dat ik op de hoogte was van deze situatie! deze zaak werd niet onderzocht en ik kreeg een antwoord van de ondersteuning van Vinted dat ik op de hoogte zou worden gesteld van deze situatie, maar ik werd niet op de hoogte gebracht, ik had niet de mogelijkheid om iets te doen! alles werd gecontroleerd door Vinted of door elektronische oplichters! Ik ben het slachtoffer van fraude en schending van consumentenrechten! Ik wil graag een klacht indienen tegen dit bedrijf!

Bemiddeling door Testaankoop 04 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform