Terug

probleem met terugbetaling voorafbetaling

In behandeling Openbaar

Speltdoorn Ronald

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Speltdoorn Ronald

01/01/0001

De werken waren gepland vanaf juni 2015, vervangen douche en sanitair douche.Mr. Speldoorn (loodgieter) vroeg 2531,07 € voorafbetaling om de bestelling sanitair te doen om vlug te kunnen starten. Na verschillende annulaties gedane afspraken met tegelbedrijf en Mr. Speltdoorn werken doorgegaan met andere loodgieter (Duran) eind mei 2016. Speltdoorn beloofde tegelbedrijf terug te betalen. Nooit terug gekregen. Gaf zelden antwoord noch telefonisch, noch per mail. Is 2 x bij mij thuis geweest met de mondelinge bevestiging te betalen doch niet gebeurd. Stuurde op aanraden na telefonisch advies van jullie 2 maal aangetekend schrijven. Noch het adres dat hij doorgaf, noch het adres dat jullie doorgaven klopt. Hij gaf toe het geld gekregen te hebben, er niets mee gedaan te hebben.

Berichten (1)

Speltdoorn Ronald

Naar: C. D.

28/09/2016

Ik heb naar het vernoemde adres in jullie bijlage een aangetekende en gewone brief gestuurd. Beiden zijn ongeopend teruggekomen.----- Oorspronkelijk bericht -----Van: CC freeform Aan: Cc: kristina dockx Verzonden: Tue, 27 Sep 2016 12:30:49 +0200 (CEST)Onderwerp: RE: CPTBE00067452-37 102327427-33Dossiernummer 102327427-33 27/09/2016Geachte abonnee,wij hadden op 06 september de tegenpartij aangeschreven ( zie bijlage).Aangezien wij tot op heden zonder reactie zijn gebleven, hebben wij hetdossier zonet in herinnering gebracht. Van zodra wij enig nieuwshebben, zullen wij u verder informeren.Met vriendelijke groet,Dienst Individuele Hulpverlening02 542 34 34


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform