Terug

Probleem met terugbetaling via TI-84 shop

Closed Openbaar

TI 84shop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. C.

Naar: TI 84shop

19/01/2023

Beste,Ik bestelde op 20 november 2022 een PS5 bij TI-84 shop in NL, voerde hiervoor ook onmiddellijk de betaling uit. Ik zou de PS5 binnen de week mogen verwachten. Na 1 week een mail verzonden... reactie na 3 dagen: er is wat vertraging bij de leverancier... toestel wordt binnen 3 max. 5 dagen verzondenNa een week nog niks... opnieuw mail verzonden, dit zo 3x Op 19 december stuurde ik dan een mail met de vraag om mijn bestelling te annuleren, wat dan ook wel door hen gebeurde... ik zou binnen de week mijn geld teruggestort krijgen zeiden ze, anders moest ik hen opnieuw een mail sturen.Nu, een maand later, en ook nog eens 3 mails verzonden... steeds zonder enige reactie.Mijn geld ook nog niet teruggestort gekregen... Het gaat om de som van 749 euroDit geld had ik bijeengespaard om de PS5 voor mijn zoon te kunnen kopen... en nu is dit zomaar weg...Kunnen jullie mij hiermee helpen aub?Ik weet niet meer wat ik nog kan doen...

Berichten (1)

E. C.

Naar: TI 84shop

06/02/2023

TerugProbleem met terugbetaling via TI-84 shopTI-84 shop Deze klacht is publiek WijzigenJE KLACHT:EVI C aan: TI-84 shop19/01/2023Beste,Ik bestelde op 20 november 2022 een PS5 bij TI-84 shop in NL, voerde hiervoor ook onmiddellijk de betaling uit. Ik zou de PS5 binnen de week mogen verwachten. Na 1 week een mail verzonden... reactie na 3 dagen: er is wat vertraging bij de leverancier... toestel wordt binnen 3 max. 5 dagen verzondenNa een week nog niks... opnieuw mail verzonden, dit zo 3xOp 19 december stuurde ik dan een mail met de vraag om mijn bestelling te annuleren, wat dan ook wel door hen gebeurde... ik zou binnen de week mijn geld teruggestort krijgen zeiden ze, anders moest ik hen opnieuw een mail sturen.Nu, een maand later, en ook nog eens 3 mails verzonden... steeds zonder enige reactie.Mijn geld ook nog niet teruggestort gekregen... Het gaat om de som van 749 euroDit geld had ik bijeengespaard om de PS5 voor mijn zoon te kunnen kopen... en nu is dit zomaar weg...ik denk dat ik de politie zal moeten inschakelen en er ook een advocaat op zal moeten zetten!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform