Beste,Ik bestelde op 13 januari een haardroger bij Travx. In de bestellingsbevestiging werd beloofd dat de levering binnen 7 werkdagen zou gebeuren. Op 29 januari stuurde ik een mail met de vraag wanneer mijn bestelling zou toekomen. Op 29 januari en op 4 februari werd gezegd dat het pakket 'in transit' was en er gewacht werd op de track & trace, wat zogezegd dat dag nadien zou worden doorgestuurd. Op 10 februari had ik nog steeds geen informatie ontvangen ivm de zending en heb ik gevraagd om de bestelling te annuleren en terug te betalen, hierop kreeg ik geen antwoord meer. Ik heb toen ook een review op Trustpilot geplaatst. Op 12 februari stuurde ik opnieuw een mail met de vraag de bestelling te annuleren, waarop ik als antwoord kreeg dat de bestelling geannuleerd werd en ik op de hoogte zou worden gehouden van de terugbetaling. Op de vraag wanneer dit zou worden terugbetaald, kreeg ik het antwoord dat dit binnen de 10 dagen zou gebeuren. Op 22 februari kreeg ik dan een mail met de vraag mijn review op Trustpilot te verwijderen. Toen ik hierop reageerde dat ik nog steeds wachtte op terugbetaling, net als vele anderen (zie Trustpilot), en dat dit duidelijk oplichting is, kreeg ik een boze mail terug. Ondertussen heb ik nog steeds mijn geld niet ontvangen, 2 maand na de bestelling en 1 maand na de annulatie!Verder is het ook heel duidelijk dat op Facebook alle negatieve reviews worden verwijderd en valse positieve reviews/reacties worden gepost (duidelijk valse profielen als je erop klikt). Dit soort oplichting mag toch zo niet blijven doorgaan?