Hallo, Op 5 februari wou ik een online bestelling plaatsen via Dr. Pierre Ricaud, verzorgingsproducten.Het totaal was 36€ en ik wou afrekenen maar het moet ergens fout gelopen zijn, want ik gaf wel mijn code in de KBC App in maar het scherm op de webshop wijzigde niet. Ik kreeg hiervoor ook geen bestelbevestiging per mail vab de webshop.Ik dacht dat het niet gelukt was en wou het opnieuw proberen maar zag toen net nog een code voor 5 euro korting. Die gaf ik in en totaalbedrag kwam op 31€. Uiteindelijk lukte het daar wel om te betalen, het scherm veranderde en ik kreeg ook een bevestiging per mail van die bestelling.In mijn online account van deze webshop staat ook enkel de bestelling van 31euro geregistreerd.Maar toen ik bij KBC wou inloggen, zag ik dat zowel 36 euro als 31 euro van de rekening gingen.Ik heb meteen, dus op 5 februari een mail gestuurd naar de klantendienst om dit uit te leggen en met de vraag dus die 36€ die ze foutief ontvangen hebben, terug te storten.Ik stuur bijna dagelijks mails, want we zijn al 23 februari en ik heb nog mijn 36euro niet terug. Het zijn steeds dezelfde antwoorden, dat ik nu nogmaals 2 weken moet wachten. Ik wacht al meer dan 2 weken. Zij hebben onrechtmatig 36 euro van mij op hun rekening gekregen en ik wil dit onmiddellijk terug.Ik hoop aangezien ik lid ben van Test Aankoop dat jullie kunnen helpen,want ik zit hier vast.MvgCaroline Vande Putte