Wij hebben tegels besteld formaat 80 x 80 Cementi Taupe. ( zie factuur 2035 -3401 ) bij tegelcenter Vanhulle . Deze tegels werden in de loop van september 2016 door derden geplaatst. Wij zijn in oktober 2016 in onze nieuwbouw woning gaan wonen en hebben vrij snel gemerkt dat er met deze tegels iets mis was. Bij verschillende tegels zijn er lijnen te zien die te wijten zijn aan golvingen in de tegel . Deze golvingen zijn echter slechts op korte afstand wat het vormen van lijnen met zich meebrengt. Deze lijnen zijn vooral zichtbaar aan de rand van de tegel , en dit ongeveer +/- 5 cm . Op 27/10/2016 is de vertegenwoordiger van Vanhulle , Jan Vandenbroeke , langs geweest die inderdaad bevestigde dat er lijnen zichtbaar waren in sommige tegels maar dit was volgens hem normaal omdat er daglicht op scheen . Ik kon mij daar mee niet verzoenen en heb dan ook een mail op 27/10/2016 gestuurd dat ik daar niet mee akkoord was .Hierop kreeg ik een mail op 4/11/2016 met de bevestiging dat er geen verder gevolg zou gegeven worden aan de klacht. Op deze mail antwoordde terug met een mail ( 4/11/2016) ik nogmaals dat dit niet kon omdat er wel degelijk lijnen vastgesteld werden in de tegels . Ik stelde Vanhulle dan ook in gebreke en meldde dat factuur 3736 op naam van mijn vrouw Els De Buck zou onbetaald blijven tot er een oplossing kwam. Op 9 november kwam de vertegenwoordiger van Vanhulle samen met de vertegenwoordiger van de fabrikant van de tegels toch nog eens langs om de tegels te bekijken . Beide konden terug vaststellen dat er duidelijk lijnen in de tegels aanwezig zijn . Maar dan zijn ze beginnen meten met een lat van 2 meter om hoogteverschillen op te meten . Als het hoogte verschil zich voordoet op enkele centimeters dan is het natuurlijk niet meetbaar met een lat van 200 cm !! Volgens hen is dit de manier om de tolerantie te meten !! Ze zijn beide na meer dan 1 uur te meten en nog eens te meten met de boodschap dat ze nieuws gingen laten weten . Op 27/11/2016 heb ik zelf een mail gestuurd met de vraag naar een antwoord. Echter zonder gevolg. Op 22/12/2016 kreeg ik een rekening uittreksel met de openstaande factuur van mijn vrouw waarop ik nogmaals een mail stuurde met de vraag wanneer ik uiteindelijk een antwoord ging krijgen naar aanleiding van het bezoek van 9/11/2016 . Vandaag 27/12/2016 kregen we een aangetekend schrijven met de bevestiging dat er geen gevolg zou gegeven worden aan onze klacht en dat de factuur voor 30/12/2016 moet betaald worden . Deze factuur betreft wel degelijk over werken op hetzelfde adres in de Karel De Bondtlaan 1a 9031 Drongen waar ook de tegels met de lijnen geleverd werden.