Beste,Op 23/11/2021 bestelde ik een eetkamestoel Aria, donkerbruin.De werd de dag nadien geleverd. Wat mij meteen opviel is dat deze in de doos zat van een andere stoel. Nu, op zich is dat geen probleem.Het probleem echter was dat er verkeerde poten bij geleverd waren, waardoor de stoel altijd wankel zou staan.Hiervoor werd in het weekend van 27/11/2021 een mail voor verstuurd die tot op heden onbeantwoord is gebleven.Hierna werd op 30/11/2021 contact opgenomen via de website chat.Dit werd dan ook op 30/11/2021 telefonisch bevestigd door iemand uit het magazijn dat het inderdaad verkeerde poten waren, met de belofte om een nieuwe poot op te sturen. Deze ging binnen de 3 tot 5 werkdagen geleverd worden.Na eeen 10-tal dagen heb ik, nadat de poot nog niet geleverd was, opnieuw contact opgenomen via de chat-functie op de website. Opnieuw werd beloofd dat deze opgestuurd gingen worden. In de week van 20 december werd opnieuw contact opgenomen via de website-chat omdat de poot nog steeds niet geleverd was. Deze werd beloofd geleverd te worden in de week tussen kerst en nieuw, hiervan werd een transcript van de chat gevraagd via mail, maar deze werd niet opgezonden.Op 3 januari ten slotte werd opnieuw via de chat en via mail contact opgenomen dat de poten nog steeds niet geleverd waren en met de vraag om terugbetaling.Hierop werd de belofte gemaakt dat de tracking link onmiddelijk bezorgd ging worden.Op 4 januari is deze nog steeds niet bezorgd. Wij hebben nu dus reeds anderhalve maand een stoel die we niet kunnen gebruiken, de retourvoorwaarden zijn in principe overschreden en de vraag om een nieuwe correcte poot worden steeds beantwoord met loze beloften van levering van de correcte stoelpoot.Graag wens ik een volledige terugbetaling van de stoel, inclusief verzendkosten.Met vriendelijke groetJoachim Dumon