Terug

Probleem met stopzetting bestelling

Opgelost Openbaar

Fit for Me Belgium

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. M.

Naar: Fit for Me Belgium

25/11/2017

Ik had telefonisch aangegeven dat ik geen 3de bestelling nodig had aangezien ik de supplementen maar voor een jaar moest nemen.De medewerkster aan de telefoon heeft mij toen bevestigt dat dit genoteerd stond, blijkbaar is dit dus niet gebeurd want er is mij toch een derde bestelling opgestuurd, ik heb die bestelling geweigerd en laten terugsturen.Nu zou ik de factuur van die geweigerde bestelling moeten betalen omdat ik niet gebeld zou hebben om van de bestelling af te zien.Vermits de fout bij het bedrijf ligt, want ik had het duidelijk aangegeven geen bestellingen meer te wensen, weiger ik uiteraard om die betaling uit te voeren.Het enige wat zij zeggen is dat het mijn schuld is, omdat ik niet gebeld heb en ze er niets kunnen aan veranderen, de enige tegemoetkoming die ze kunnen doen is de geweigerde bestelling gratis terug naar mij te sturen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform