Terug

Probleem met retour bij defect artikel

Closed Openbaar

Femilife.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. L.

Naar: Femilife.nl

11/04/2023

Beste, ik bestelde via femilife een hips trainer EMS. Bij levering uitgetest en helaas werkt het niet zoals het hoort. Normaal zou je trillingen moeten voelen en dit gebeurt niet. Het lampje van het toestel brand maar er worden geen trillingen uitgevoerd. Op de website staat er dat je 14dagen de tijd hebt om het te melden dat een artikel niet in orde is of als je het artikel niet wenst te behouden. Dit heb ik dan ook gemeld per email wat de enige contact optie is. Helaas tot op de dag van vandaag nog niets van gegevens ontvangen voor de retour. Onderussen zijn we al verder dan 14 dagen terwijl ik wel binnen de 14dagen dit heb aangevraagd. Nu verwachten ze dat ik mezelf film met het apparaat aan (mezelf blootgeef) dit apparaat is voor op je stuit wat dus inhoud dat ik mezelf moet filmen met mijn ondergoed om zo het defect te kunnen zien vooraleer ik dit kan retourneren. Dit is PRIVACY SCHENDING. Op het retourbeleid op de website staat niet vermeld dat je dit moet gaan doen. Er staat vermeld bij defect je een foto moet nemen maar dit kun je niet zien op een foto want trillingen kun je niet waarnemen op een foto. Alsook staat er in het retourbeleid dat je standaard 14 dagen de tijd hebt om enige reden dan ook het artikel te retourneren.

Berichten (2)

Femilife.nl

Naar: C. L.

11/04/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en geregistreerd onder het nummer 635933024. Wij streven er naar om uw e-mail binnen 1-3 werkdagen af te handelen. U kunt op deze e-mail reageren in het geval u extra informatie wilt toevoegen.Met vriendelijke groet,Team Femilife

C. L.

Naar: Femilife.nl

11/04/2023

Dit wordt me telkens meegedeeld dat ik binnen de 1-3 dagen respond ga krijgen. Maar in werkelijkheid gebeurt dit niet!Ik mailde jullie 28/03 om te melden dat het ontvangen artikel defect is en kreeg geen antwoord. Op 31/03 stuurde ik dan maar een 2e mail om het artikel te retourneren. Ik kreeg op 7/04 mijn eerste antwoord!!! Op 8 april mailde ik terug omdat jullie van mij verwachten dat ik mezelf blootgeef met het defect toestel op film wat niet in het retourbeleid staat vermeld. Ik heb 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren maar als jullie nooit tijdig antwoorden is dit snel voorbij!! Vandaag stuurde ik dan nogmaar eens een mail om te melden dat dit PRIVACY SCHENDING IS en NIET VERMELD STAAT IN JULLIE RETOURBELEID! Ik wil spoedig de retour gegevens ontvangen en dan hoef ik niets meer van jullie te horen zeer ontevreden in jullie service, het eerste antwoord kreeg ik pas 10dagen later! Teleurstellend!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform