Terug

Probleem met pakketbezorging

Opgelost Openbaar

Pill&Bear

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Pill&Bear

15/02/2024

Op 8 februari heb ik de bestelling voor het bedrag (77.32) op de website van Pull& Bear geplaatst en betaald. we hebben 4 truien besteld. Op dinsdag 13 februari hebben wij slechts één trui(Basic oversized sweatshirt met ronde hals) ontvangen. De overige drie zouden op woensdag 14 februari arriveren. Maar tot nu toe hebben wij nog niets ontvangen. Er staat geen informatie op de website, maar er is ook geen informatie over: Waar bevinden onze pakketten zich? Ook een trackingcode, wij hebben geen bewijs ontvangen dat ons pakket per post is verzonden.Toen de eerste trui naar ons werd verzonden, ontvingen we een e-mail van het postkantoor met een verzendcode en konden we volgen wanneer ons pakket zou arriveren, en dat gebeurde ook.Er is geen informatie over het andere deel van ons pakket. Ze reageren niet op e-mail. Ze nemen geen oproepen op en het is absoluut onmogelijk om contact met ze op te nemen. Help ons alsjeblieft.Met vriendelijke groeten

Berichten (1)

K. V.

Naar: Pill&Bear

15/02/2024

ImageNICE TO HELP YOU!Geachte mevrouw Van Damme,Dank u wel voor het bestellen bij PULL&BEAR.In antwoord op uw e-mail informeren wij u dat het tweede deelpakket uit uw bestelling 20116211744 reeds in het door u uitgekozen afhaalpunt is aangekomen en klaarligt om door u opgehaald te worden. Vergeet u alstublieft niet het ordernummer mee te nemen en een geldig identiteitsbewijs.Bedankt voor uw vertrouwen in ons!Met vriendelijke groet,KlantenservicePULL&BEARBesteBedankt voor je reactie.Ik zou heel graag willen weten: als ons pakket per post is verzonden, hoe kunnen we het dan ontvangen zonder trackingcode? En waarom heeft u trackingcode niet doorgestuurd? En waarom heeft het postkantoor ons niet laten weten dat het pakket door u is verzonden?We waren bij het postkantoor en ze vertelden ons dat ze ons geen pakket zonder trackingcode geven. De code is het bewijs dat ons pakket door jou is verzonden. Deze trackingcode is nergens te vinden.Ik begrijp niet waarom we zenuwachtig moeten zijn voor het geld dat we je betaald hebben. En nu moeten we ons zorgen maken over waar ons pakket is en wanneer het bij ons zal aankomen. Is het normaal?Zoals op de kleuterschool...U weet heel goed dat wanneer u een pakket verzendt, u een trackingcode ontvangt waarmee wij kunnen volgen waar ons pakket zich bevindt, waar het naartoe gaat en met deze trackingcode. Wij kunnen dit pakket met deze code van u ontvangen. We hebben niet ontvangen. Waarom hebben we al deze stress nodig?Dit was een verjaardagscadeau voor onze dochter.Zolang we ons pakket niet terugkrijgen, zullen we niet rusten.Stuur ons een trackingcode waarmee wij ons pakket per post kunnen ontvangen.Met vriendelijke groetenKarolien Van Damme


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform