Terug

Probleem met overmatige factuur

Opgelost Openbaar

Smart Car Repair NV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Smart Car Repair NV

15/02/2016

Bij de herstelling van onze wagen werd zonder voorafgaand overleg een bedrag aangerekend, 225% van het bedrag vermeld op de offerte, nochtans waren de aangeleverde foto's om de offerte op te stellen originele resolutie en zeer duidelijk wat betreft de te herstellen schade. Mijn echtgenote die steeds in de wachtzaal aanwezig was heeft geen enkele vraag tot toestemming gekregen voor meerwerken of hogere vergoeding,noch gelegenheid gehad te overleggen met haar echtgenoot, en is na zelf navraag te doen naar de lange wachttijd, voor voldongen feiten geplaatst en moreel gedwongen de zeer hoge factuur te betalen. De schade op de foto's was zeer duidelijk merkbaar en het excuus van we hebben dit niet eerder gezienzeer zwak, ik vermoed dan ook dat er opzettelijk een te lage offerte is uitgeschreven om de klant binnen te halen.Er is na telefonisch contact met uw medewerker , dezelfde namiddag, na belofte om terug contact op te nemen na ruggespraak met directielid Jo Arnauts, geen enkele reactie meer ontvangen.

Berichten (2)

Smart Car Repair NV

Naar: G. D.

15/02/2016

Beste mijnheer De Cuyper,Othman, onze site manager in Mechelen Zuid, heeft vrijdag zijn wekelijkse vrije dag, maar stuurde met toch al een mail met de headlines van het gebeurde.Vanmorgen heb ik de kans gehad hem hierover te spreken. Daarom kan ik nu bij U terugkomen met een verklaring en voorstel. Eerst en vooral onze excuses voor de ontoereikende communicatie.U heeft eerder al kennis gemaakt met onze services en was zeer lovend over onze aanpak, het resultaat en de prijs van onze herstellingen. Daar zijn we heel blij mee.Op basis van foto's die gea¯nteresseerden op onze website posten maken wij een offerte (onder voorbehoud, want foto's zijn niet altijd 100% duidelijk) om de schade d.m.v. nieuwe technieken (smart repair) te herstellen en zo de kost veel goedkoper te houden dan bij '˜traditionele' herstellers.In dit geval zijn de ontvangen foto's duidelijk en hadden wij in onze offerte al vermelding moeten maken van een reparatie van de bumper en één van de vleugel (wielkast).U moet als klant immers niet ons '˜vakjargon' kennen.De kost voor het herstellen van de wielkast zullen wij U uiteraard terugbetalen. Kan U mij uw bankrekening nummer mailen ?Ik hoop in elk geval dat U tevreden bent over de kwaliteit van onze herstelling(en) en over de hartelijkheid waarmee klanten bij ons ontvangen worden. Hoogachtend,Jo Arnouts,Gedelegeerd Bestuurder

G. D.

Naar: Smart Car Repair NV

16/02/2016

Beste Jo Arnauts,het bankrek nr waarmee de factuur betaald is : BE81 7332 0101 2524.mvgGuido De Cuyper


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform