Terug

Probleem met overdreven boete tandarts

Closed Openbaar

Tandartspr Luk Daneels BVBA(endodontie)

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Tandartspr Luk Daneels BVBA(endodontie)

19/04/2017

Beste Testaankoop.Op vraag van een van uw medewerkers die mij vandaag telefonisch te woord stond, stuur ik mijn klacht, naar de door hem aangeraden dienst, door. Op 18/04/2107 om 8:45u had ik een afspraak voor een wortelkanaalbehandeling.Na een onaangenaam telefoontje van de secretaresse omstreeks 10:00u werd het mij pijnlijk duidelijk dat ik deze afspraak compleet vergeten was. Daar ik net uit vakantie kwam en omdat ik aan de bewuste tand geen pijn meer had was mij dit volledig ontgaan.Ik had een andere methode ter herinnering moeten hanteren, maar dat is dus niet gebeurd. Mijn excuses hieromtrent zijn telefonisch herhaaldelijk doorgegeven.Tot mijn grote verbazing zou ik 90€ boete moeten betalen ter compensatie aan een verloren visite en tijd. De boeteoplegging begrijp ik volledig het bedrag echter niet. Ik vernam van de secretaresse dat de tandarts en zijn assistente 1,5u hebben gewacht tot ik kwam opdagen. Wisten zij dit na 20 min al niet? Hij kon misschien alvast zijn volgende patient laten komen. Zo kon hij de verloren tijd terugwinnen. Ik heb nadien geprobeerd een betaalbaar bedrag voor te stellen, doch zonder succes. Ook mijn voorstel voor een eventueel ziekenbriefje op het gehele bedrag werd niet aanvaard. Ik wil eveneens meedelen dat deze boete nergens vermeld staat op zijn website noch werd mij dit meegedeeld toen ik de eerste keer op visite kwam. (Ik heb toen zelf 20 minuten moeten wachten maar in tegenstelling tot hen ben ik niet met een boete komen aanwaaien)Het is de eerste keer dat ik in aanraking kom met zijn praktijk. Ten opzichte van een potentiële nieuwe klant is dit allerminst klantvriendelijk. Voor dit bedrag moet ik 2 dagen gaan werken. Vandaag: 19/04/2017 heb ik een soort van aanrekening/factuur aangekregen met een logo en handtekening erop. Het desbetreffende bedrag zou binnen 14 dagen moeten betaald worden. Telt de wettelijke termijn geen 28 dagen? Als ik op voorhand geweten had dat dit bedrijf zulke monsterboetes hanteerden hadden zij mij nooit in hun klantenbestand gevonden. Tot slot wil ik meedelen dat ik 3 jaar geleden door het oog van de naald ben gekropen (bacteriële hersenvliesontsteking met een metalen hartklep tot gevolg) Met mijn 16 dagen coma ben ik nog steeds zeer vergeetachtig. Doch behoor ik tot de categorie mensen die haar afspraken met stip nakomt. Als men wenst kan dit makkelijk te achterhalen zijn. Dan geef ik met plezier alle gegevens door. Ik ben bereid 45€ te betalen voor zijn verloren visite maar niet het gehele bedrag. Dat is gewoon pure afzetterij. Bedankt alvast voor jullie inzetMarijke

Berichten (1)

Tandartspr Luk Daneels BVBA(endodontie)

Naar: A. C.

21/04/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform