Op 15/03/2016 kochten we een clubkaart van 55 euro met een geldigheidsduur van twee jaar in de winkel van Rocourt ter verlenging van een vorige kaart die ondertussen vervallen was. Bij een tweede bezoek aan de winkel, bleek dat de nieuwe kaart niet correct gekoppeld werd aan onze gegevens. Om de korting te krijgen die hoort bij een dergelijke clubkaart, heeft de winkelbediende manueel ons de korting toegekend. Bij ons derde bezoek hebben we een winkelmedewerker er op aangesproken dat de kaart nog steeds niet in orde was. Deze medewerker heeft opnieuw de kaart in hun systeem proberen te koppelen aan de juiste gegevens. Op het eerste zicht leek dit allemaal succesvol verlopen.Met een clubkaart hebben we ook de mogelijkheid om online, via de webshop van Orchestra, aankopen te doen aan een verminderd tarief. Wanneer we echter ons profiel raadplegen op de webshop staat wederom de foutieve verlopen kaart aangegeven. Dit maakt dat we geen aanspraak kunnen maken op de korting die we normaal krijgen door onze nieuwe kaart. Op de webshop kan ook een nieuwe kaart geactiveerd worden, wat we ook probeerde. Per mail kregen we de volgende bevestiging: Welkom in de Orchestra Club en op www.shop-orchestra.com! Uw lidmaatschap van de Orchestra Club werd gevalideerd. Uw kaartnummer is: C125990. Ze is geldig tot: 15/03/2018.. Wanneer we dit echter controleerden in ons online profiel, stond nog steeds de oude vervallen kaart. Om dit probleem aan te kaarten, hebben we via het online klantenformulier contact opgenomen met de klantendienst orchestra-premaman. Hierop ontvingen geen reactie en online wijzigde er niets aan onze gegevens.Op 19/07/2016 trokken we met ons probleem naar de winkel van Orchestra Prémaman op de Genkersteenweg in Hasselt. De winkelbediende controleerde onze gegevens in haar computer en daar stond alles juist gekoppeld. Om ons van dienst te zijn, probeerde ze ook contact te leggen met de hoofdzetel in Brussel. Daar kon ze echter niemand bereiken. Ook via deze weg verkregen we dus geen oplossing voor ons probleem.4 maanden na onze aankoop van de kaart is het dus steeds nog niet mogelijk om online aankopen te doen. We wensen dan ook dat dit euvel asap verholpen wordt.