Beste, Op 27 april zijn jullie zonnepanelen komen leggen, zeer tevreden van, zowel van de plaatsing als van de gesprekken en de info die jullie vooraf komen geven zijn.Ik heb dan ook direct de betaling uitgevoerd, zoals dat hoort. Maar wat er achteraf gebeurd is (of niet gebeurd is), kan echt niet. Op 15 mei zijn de panelen pas geactiveerd, dit na een melding van mij dat we de app niet in werking kregen. Op 14 juni heb ik de eerste keer zelf gevraagd wanneer de keuring zou plaats vinden, dat was dan nog niet ingepland. Ik heb daar op 27 juli (meer dan een maand later) een rappel voor moeten doen. Uiteindelijk is de keurder op 28 augustus langsgekomen. Op dat moment was in principe alles in orde, alleen de schema's moesten nog door jullie aan hem verzonden worden. Op 28 september heb ik een herinnering gestuurd naar jullie met de vraag of die schema's al in orde waren nadat ik daar eerder die week over gebeld had, geen antwoord. Op 4 oktober een rappel, geen antwoord. Op 16 oktober hadden jullie de schema's klaar om te verzenden. Die zijn uiteindelijk pas op 6 november verzonden. Op 14 november krijg ik volgend antwoord:Ik heb het even nagekeken voor u de attesten zijn inderdaad doorgestuurd geweest naar ACEG.Ik heb va ACEG nog geen mail terug gekregen met het positief keuringsverslag, de keurder heeft de attesten verder doorgestuurd naar ACEG ( dienst aanpassingen) zij moeten de goedkeuring geven om het negatief keuringsattest aan te passen naar een positief keuringsattest.Ik volg het verder op voor u en hoop u deze week goed nieuws te geven en het positief keuringsattest te kunnen doormailen.Ik heb dan nog op 23 nov, 30 nov, 7 dec en 13 dec een update gevraagd aan jullie, maar zonder antwoord. Aangezien ik terug zonder feedback bleef van jullie, heb ik op 22 december zelf contact opgenomen met de keuringsdienst. Mijn verbazing was groot te moeten horen dat mijn verslag nog steeds negatief is en dat dit ook niet positief kan worden beoordeeld omdat er te veel tijd tussen de keuring en het verzenden van de schema's zat. Ter herinnering, de keuring is gebeurd 21/8 en jullie hebben pas na mijn herhaaldelijke rappels de schema's verzonden op 6 november. Er moest dus een nieuwe keuring gebeuren, wat onmogelijk was om dat nog in 2023 te doen. Ondertussen, op 5/1/2024 is de keuring uitgevoerd, omdat ik deze persoonlijk heb aangevraagd wegens nalatigheid van jullie kant. Deze zal positief zijn, alleen na de deadline om een premie te kunnen krijgen en ik zal de keuring uiteraard nog moeten betalen ook, terwijl die in jullie factuur vervat zat.Ik verwacht een schadevergoeding van jullie voor - de kost van de uitgevoerde keuring - 153 euro- het bedrag dat ik aan jullie betaald heb voor de administratieve ontzorging van mijn dossier - 565 euro- het bedrag van de premie die ik mis loop - 750 euro