Terug

Probleem met offerte

Closed Openbaar

van Calster

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: van Calster

05/01/2018

Badkamerrenovatie... zelf een heel mooie offerte gekregen van van een super verkoopster in de toonzaal te Hasselt... na een voorschot van €2000 betaald te hebben, kwam Van Calster aan huis de opmetingen doen en kregen we van de coördinator plots een nieuwe offerte, die plots €2000 méér was dan voorzien... met aanpassingen die niét afgesproken waren ter plaatse én waar de coördinator niet eens bij aanwezig was... maar geen woord tegen in te brengen! Ook de reeds betaalde €2000 voorschot is nog steeds nergens op de nieuwe offerte terug te vinden, zelfs niet na herhaaldelijke vraag.... klantvriendelijkheid enkel te vinden in de toonzaal, maar die zetten jammer genoeg mijn badkamer niet... hopelijk komt er ooit nog een échte oplossing... zelfs de juridische dienst die de klachten behandelt, schaart zich achter deze onfatsoenlijke afhandeling van het personeel... Ik ben met deze firma begonnen in oktober met de belofte eind januari te starten met mijn nieuwe badkamer... volgende week heb ik een afspraak met de coördinator op eigen vraag, waar ik nogmaals te horen ga krijgen waar de zogenaamde meerprijs dan precies zit maar dat wéét ik en hoef ik niet nog eens te weten?! Ik wil terug mijn oorspronkelijke offerte, want ik heb die extra's niét gevraagd!! En al zeker niet voor €2000!! Mevrouw de coördinator is nog nooit in mijn huis geweest en durft wél een ( veel duurdere) offerte maken én haar gelijk volhouden?... mijn vertrouwen in de firma is totaal weg... het spijt me...

Berichten (4)

van Calster

Naar: A. C.

09/01/2018

Geachte,Ingevolge het bouwverlof nemen wij heden kennis van onderstaande mail.De mail is evenwel reeds achterhaald nu uw lid reeds meermaals de nodige info werd verleend. Helaas valt dit telkenmale in dovemansoren.Tevens staat er heden een afspraak ingepland met onze werfcoa¶rdinator om alles te overlopen en klaarheid te scheppen. Alleszins kan van een terugbetaling van het voorschot geen sprake zijn ingevolge de bindende overeenkomst.Wij dringen derhalve aan op een recht van antwoord en tolereren niet dat eenzijdig volstrekt onterechte klachten publiek worden gemaakt.Mvg,Juridische DienstWelvaartstraat 14.22200 Herentals (BE)juridisch@vancalster-vloeren.bewww.vancalster-vloeren.beVolg ons op

A. C.

Naar: van Calster

09/01/2018

Beste,Het enige wat er in "dovemansoren" valt, zijn onze vragen en opmerkingen! Ik heb geen nood aan "info", ik begrijp maar al te goed wat er in de meerprijs begrepen is maar ik wens dit niet te betalen.... dàt is het probleem nu net!! En jullie blijven deze dure factuur onder onze neus duwen!

van Calster

Naar: A. C.

09/01/2018

Geachte,Zoals eerder meegedeeld menen wij dat het aangewezen is dat u vooreerst het gesprek met de werfcoa¶rdinator afwacht, alvorens overhaast uw (foutieve) mening neer te pennen.Indien u niet akkoord bent met de meerprijzen dewelke op uw verzoek ontstonden, is er nog steeds het alternatief om de eerste ondertekende offerte uit te voeren, doch ook niet meer dan dat. Ook dit zal u worden toegelicht.Mvg,Juridische DienstWelvaartstraat 14.22200 Herentals (BE)juridisch@vancalster-vloeren.bewww.vancalster-vloeren.beVolg ons op

A. C.

Naar: van Calster

09/01/2018

Beste,ik heb er eigenlijk geen idee van wat u hoopt te bereiken met uw beledigingen en verwijten aan mijn adres... ik weet enkel dat ik bij ieder contact persoonlijk aanwezig was en dus wel degelijk recht van spreken heb in deze zaak. Ik weet ook nog precies wat ik wél en wat ik niet gevraagd heb in functie van mijn badkamer...De originele offerte? Grààg! Dat was ook onze originele vraag maar blijkbaar was dàt teveel gevraagd...Nee, meneer "juridische dienst Van Calster"... ik sta volledig in mijn recht in deze zaak... van u betwijfel ik dat ten zeerste, vermits u niet eens uw echte naam onder uw mails durft te noteren... Alsnog, vriendelijke groeten,Hilde Putzeys


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform