Geachte Mevrouw,Zoals vele andere gedupeerden heb ook ik mijn pakket niet ontvangen, niettegenstaande uw website een levertermijn van twee werkdagen vermeldt.Uiteraard kan dit al eens vertraging oplopen, maar in dat geval zou het wel aangenaam zijn als de consument ingelicht wordt waar het pakket zich bevindt en wanneer het dan wel geleverd zou worden. U verzaakt hier niet alleen aan, u reageert ook niet op de e-mails van de consument zelf.Uw website vermeldt dat men via e-mail of via de facebookpagina contact met u moet opnemen. U negeert e-mails en u verwijdert alle berichten van ontevreden consumenten met vragen over hun bestelling op uw facebookpagina, zonder hierop te reageren. Iemand anders die reageerde op uw facebookpagina wacht al twee maanden tevergeefs op haar pakket. U heeft dit bericht verwijderd zonder erop te reageren.U vermeldt ook niet de wettelijke info op uw website, zoals het herroepingsrecht in hoofde van de consument, hetgeen nochtans verplicht is.In elk geval meen ik dat u zich schuldig maakt aan oplichting: u int het geld van de consument, maar de consument ontvangt zijn pakket nooit van u.