Terug

Probleem met levering, website en respons

Closed Openbaar

Riemslagh Lien

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Riemslagh Lien

27/10/2016

Geachte Mevrouw,Zoals vele andere gedupeerden heb ook ik mijn pakket niet ontvangen, niettegenstaande uw website een levertermijn van twee werkdagen vermeldt.Uiteraard kan dit al eens vertraging oplopen, maar in dat geval zou het wel aangenaam zijn als de consument ingelicht wordt waar het pakket zich bevindt en wanneer het dan wel geleverd zou worden. U verzaakt hier niet alleen aan, u reageert ook niet op de e-mails van de consument zelf.Uw website vermeldt dat men via e-mail of via de facebookpagina contact met u moet opnemen. U negeert e-mails en u verwijdert alle berichten van ontevreden consumenten met vragen over hun bestelling op uw facebookpagina, zonder hierop te reageren. Iemand anders die reageerde op uw facebookpagina wacht al twee maanden tevergeefs op haar pakket. U heeft dit bericht verwijderd zonder erop te reageren.U vermeldt ook niet de wettelijke info op uw website, zoals het herroepingsrecht in hoofde van de consument, hetgeen nochtans verplicht is.In elk geval meen ik dat u zich schuldig maakt aan oplichting: u int het geld van de consument, maar de consument ontvangt zijn pakket nooit van u.

Berichten (1)

Riemslagh Lien

Naar: A. C.

27/10/2016

Beste Kimberly,Ik zat tot en met dinsdag een weekje in het buitenland voor het werk,vandaar de vertraging.Ik had dit normaal op facebook en instagram gezet, maar dit kan inderdaadsoms zijn het niet in mensen hun nieuwsoverzicht komt.Alles is gisteren opgestuurd, dus je zou het vandaag zeker moetenontvangen.Indien je het morgen nog niet ontvangen zou hebben, laat dan zeker ietsweten! Dan kan ik de trackingcode nakijken.Alvast mijn excuses voor de uitzonderlijke vertraging. Normaal wordenverzendingen inderdaad binnen de 2 werkdagen opgestuurd.Met vriendelijke groeten,Lien Riemslagh,*Zaakvoerster webshop Les Folies*www.les-folies.beOp 27 oktober 2016 10:58 schreef


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform