Terug

Probleem met levering van betaalde goederen

Closed Openbaar

Bloompost.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. T.

Naar: Bloompost.nl

11/12/2023

Beste,Ik bestelde via Bloompost.nl een droogbloempakket met kaartje voor 43,93 euro. (Ordernummer: 1NL972716-1). Via hun concept kan je zo'n brievenbuspakketje bestellen voor iemand die je kent. Ik deed dit, maar deze persoon was niet thuis. Daarna kreeg ik een mail waarbij ik een bezorgdatum moest selecteren. Dit was voor mij niet mogelijk omdat ik steeds een foutmelding kreeg. Foutmelding was: enkel nederlandse postcodes zijn mogelijk.. ik liet dit weten aan het bedrijf, maar ze zeiden me steeds dat ik een bezorgafspraak moest maken. Daarna is het pakket teruggestuurd naar hen. Nu vraag ik om het pakket opnieuw te verzenden, maar dit willen ze niet doen... ik heb dus betaald voor diensten die niet geleverd werden. Ze willen me niet terugbetalen, hun voorstel is een cadeaubon van de helft van mijn aankoopbedrag. Ik ben hier niet mee akkoord en wens toch mijn betaalde pakketje. Hierna heeft de firma niet meer geantwoord. Kunnen jullie me verder helpen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform