Terug

Probleem met levering, contact, terugbetaling

Closed Openbaar

Fashion Bona

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. T.

Naar: Fashion Bona

14/06/2023

Ik ging in op een aanbieding op facebook van fashion bona ( bestelling nr 1897) en bestelde op 15 mei 2023 een 3 in 1 draadloze grastrimmer. Omdat de levering uitbleef, stuurde ik hen een aantal mails. Telkens vroeg men nog wat geduld om de vertraging zou zitten bij de leverancier. Op de vraag de som terug te sturen werd niet gereageerd. Nu wordt zelfs niet meer geantwoord opmijn mails.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform