Terug

Probleem met kwaliteit van boxspring/matras

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. T.

Naar: Sleeplife

13/05/2017

Ik kocht een nieuwe matras en boxspring bij Sleeplife. Deze werd aangeboden in een pakket (waarbij ik de boxspring en de bijbehorende matras kon uittesten in de winkel). Ik betaalde hiervoor in totaal 2169 euro. Deze werden geleverd op 31/01/2017. Na een 3-tal weken bemerkte ik dat de matras doorzakte in het midden. Dit was zowel voelbaar tijdens het liggen op de matras als visueel ook zichtbaar. Medewerkers van de Sleeplife winkel kwamen dit beoordelen en bevestigende mij dat er een 'put'vorming was in het midden. Zij concludeerde dat het aan de kern van de matras lag De boxspring stond immers volledig recht (waterpas). In overleg met de leverancier kreeg ik een nieuwe kern van de matras op 20/04/2017.Vrij snel bemerkte ik dat het probleem zich opnieuw stelde. Op 13/05/2017 nam ik opnieuw contact op met Inge De Corte, van Sleeplife Gent. Zij deelde mij mee dat de vervangen kern in orde was en dat er vermoedelijk niets meer kan aan gedaan worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform