Terug

PROBLEEM MET KEURING LIFT

Closed Openbaar

COSMOLIFT

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. N.

Naar: COSMOLIFT

28/09/2021

Beste,betreft lift in Gent welke gemoderniseerd werd door Cosmolift en in dienst gesteld op 8/12/2018. Sinds die datum nog niks anders dan problemen gehad om keuringsverslag van BTI ( keuringsorganisme) te krijgen zonder opmerkingen. Momenteel mag de lift volgens hen zelfs niet meer gebruikt worden omwille van opmerking welke reeds geformuleerd in verslag van 23/1/2020 namelijk dat de noodcommunicatie niet werkt met uitgeschakelde stroomvoorziening.Dit probleem werd volgens jullie verholpen door het plaatsen van een nieuwe batterij ( kostprijs 200.5€).Krijg nu van jullie mail dat bij onderhoudsbeurt blijkt dat het geplaatste bitcom ( telefoonsysteem) niet correct meer werkt en dient vervangen te worden door nieuw systeem bitcom Fall met een prijskaartje van 1352.11€.Hierbij vraag ik mij dan ook af als dit nog eerlijke praktijken zijn en geen manier is om de mensen geld uit hun zakken te halen??Kan niet geloven dat een communicatiesysteem die slechts paar keer op een jaar gebruikt wordt reeds na 1 jaar defekt is.Graag zo vlug mogelijk reaktie gezien het negatieve keuringsrapport.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform