Terug

Probleem met het oplossen van garantie geval

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. T.

Naar: Looki

25/06/2022

Beste, ik heb bij jullie een draadloze Looki pro cam gekocht en ik heb reeds in maart voor de eerste maal contact met jullie opgenomen omdat de cam niet voldeed, de beelden werden niet opgeslagen en de batterij was veel te snel leeg. Volgens jullie zou die 4 - 6 maand meegaan en bij mij ging de batterij maar 10 dagen mee. Jullie hebben dan gereageerd dat er een foutief opslag kaartje was mee verzonden en jullie hebben dan ook een ander opgestuurd dus dat probleem van de oplslag was dus opgelost maar niet van de batterij. Daar hebben jullie een voorstel gedaan om een solar cam op te sturen tegen een kleine meerprijs waar ik geen probleem. Maar ik moest nog 2 - 3 weken wachten omdat deze nog in productie was. Ik heb geduldig afgewacht maar ik hoorde niets meer van jullie. Ondertussen werkt de cam ook niet meer zoals het hoort, hij was uitgevallen door de regen en na lange droog tijd binnen start hij terug op maar nu is het beeld ook niet meer duidelijk dus waardeloos. Ik heb dit dan ook aan jullie gemeld en jullie gingen onmiddelijk het nodige doen zodat ik de cam kosteloos kon opsturen en een terugbetaling doen van mijn cam. Maar daarna geen bericht gehad van jullie. Ik heb meermaals gemaild en soms kreeg ik een antwoord dat het opgelost ging worden jullie gingen zelfs een solarcam opsturen ter vervanging van mijn cam die stuk is. Telkens kreeg ik antwoord van verschillende personen die niet op de hoogte waren van wat de andere persoon mij had gemaild en ze raden me aan om via Whatsapp contact op te nemen met de juiste persoon maar ik heb geen whatsapp en ik ben niet van plan om dit te installeren alleen maar omdat jullie intern een probleem hebben ik heb dit dan ook gemeld aan jullie en toen heb ik antwoord gekregen dat ik alle gegeven moest doormailen en dan ging en jullie deze aan de juiste persoon doorgeven zodat die het kon oplossen en me ook de solarcam kon opsturen. Maar tot op heden is er nog geen reactie geweest of nog geen contact geweest van die persoon naar mij toe . 14 dagen geleden heb ik nogmaals een mail gestuurd om te melden dat ik nog geen reactie van die persoon heb mogen ontvangen maar daar heb ik ook geen reactie van jullie gekregen. Ik wens een oplossing en dat jullie je woord houden en me ook die solarcam toesturen zoals beloofd en het nodige doen om mijn cam die niet meer werkt kosteloos terug te sturen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform