Beste, op 30 januari plaatste ik een bestelling op de webshop van uw bedrijf voor een mahoniehouten salontafel met ordernummer 3944. Op 7 februari wordt de salontafel geleverd met over de ganse lengte van het blad beschadigingen (krassen, putjes en kleurverschillen).Op 8 februari stuur ik een mail (met foto's) naar de klantendienst met de vraag hoe ik best de tafel kan retourneren. Ik krijg geen respons.Op 16 februari contacteer ik nog eens uw bedrijf zonder resultaat. Dat doe ik op 21 februari nogmaals.'s Anderendaags ontvang ik een zeer onprofessionele mail met de melding: Mijn naam is Ingmar en ben de nieuwe eigenaar van tuinhero.be. Geen familienaam en geen telefoonnummer waar u te bereiken bent. Op mijn vraag krijg ik uw familienaam maar kan u mij geen telefoonnummer geven omdat u nog wacht op het overzetten van het zakelijk account.We zijn ondertussen 2 maart en het blijft oorverdovend stil bij Tuinhero.Mag ik nog hopen op een goede afloop? Krijg ik nog retourlabels? En krijg ik nog de som die ik betaald heb voor de salontafel teruggestort op mijn rekening?Ik hoop alsnog op een positief resultaat.