Terug

Probleem met herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Minerva

30/10/2023

Beste 2 jaar geleden een fiets aangekocht in de Hubo van Zottegem . Al verschillende problemen gehad met deze fiets pedaal stuk , elektrische storing nu wil hij niet meer werken gelijk hoe het moet. Nu heeft www.servicebike.be een nieuw systeem van garantie by aankoop moet je alles invullen maar aangezien ik deze fiets 2 jaar geleden aangekocht heb bestaan deze sticker niet meer op de fiets die ik moet ingeven om de het garantie certificaat te ontvangen en een reparatie aan te vragen dat kan toch niet . Nu zit ik volledig vast zonder dat ik een garantie kan aanvragen.

Berichten (4)

Minerva

Naar: I. V.

02/11/2023

Goedemorgen IvanIk zie dat het certificaat reeds werd toegekend, met vermelding van onbekende gegevens.Ik zie ook dat de herstelaanvraag reeds gedaan is door jou en dat deze in behandeling is door ons servicepunt.Ik vraag via hem de ontbrekende info op.Met vriendelijke groeten, CordialementServicebike info JurgenBargiestraat 32 8900 Ieper Belgiuminfo@servicebike.be www.servicebike.be+3257 36 27 40This email, including any attachments, is confidential and intended solely for the addressees. Any unauthorized modification, edition, use or dissemination is prohibited. If you are not the intended recipient of the message please notify the sender immediately, and please delete it you should not copy it or use it for any purpose or disclose its contents to any other person

I. V.

Naar: Minerva

16/11/2023

Geachte Blijkbaar moet de fiets nu van het herstel punt gestuurd worden naar jullie dienst in Ieper want blijkbaar mag hij er niks aandoen. Staat nog steeds in Brakel. Kan wel geen weken zonder vervoer zitten ze. Deze fiets in garantie en momenteel ben ik nu al 2 weken zonder vervoer ik vind dat wel geen grappig vaststelling momenteel. Met vriendelijke groeten Ivan

Minerva

Naar: I. V.

17/11/2023

Beste  Service punt toegewezen , blijkbaar wacht de fiets op ophaling van service bike ieper.  Blijkbaar gaat de reparatie niet in het punt. Nog langer zonder een fiets .  Niet 1 week zonder fiets maar nu gaat het naar meerdere weken.  Fiets al 3 keer in panne, tijdens de garantie.  Met vriendelijke groeten Ivan  Op do 2 nov 2023 om 11:56 schreef Servicebike info@servicebike.be:Goedemorgen Ivan  Ik zie dat het certificaat reeds werd toegekend, met vermelding van onbekende gegevens.  Ik zie ook dat de herstelaanvraag reeds gedaan is door jou en dat deze in behandeling is door ons servicepunt.  Ik vraag via hem de ontbrekende info op.    Met vriendelijke groeten, Cordialement  Servicebike info JurgenBargiestraat 32 8900 Ieper Belgiuminfo@servicebike.be www.servicebike.be+32  57 36 27 40        This email, including any attachments, is confidential and intended solely for the addressees. Any unauthorized modification, edition, use or dissemination is prohibited. If you are not the intended recipient of the message please notify the sender immediately, and please delete it you should not copy it or use it for any purpose or disclose its contents to any other person                   -- Met vriendelijke groeten  Ivan Van Bruyssel0491 63 62 60

Minerva

Naar: I. V.

17/11/2023

Goedemorgen IvanFiets heeft meer dan 6000km en wordt opgehaald om de conditie van de batterij na te zien. Dit kan één van de oorzaken zijn en dit willen we uitsluiten. Tevens zullen we zelf nog het onderhoud uitvoeren op de fiets gezien de kilometerstand.Met vriendelijke groeten, CordialementServicebike info JurgenBargiestraat 32 8900 Ieper Belgiuminfo@servicebike.be www.servicebike.be+3257 36 27 40This email, including any attachments, is confidential and intended solely for the addressees. Any unauthorized modification, edition, use or dissemination is prohibited. If you are not the intended recipient of the message please notify the sender immediately, and please delete it you should not copy it or use it for any purpose or disclose its contents to any other person --Met vriendelijke groetenIvan Van Bruyssel0491 63 62 60


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform