Terug

probleem met herstelling

Closed Openbaar

XXL Horeca

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: XXL Horeca

06/08/2017

wij kochten een koffietoestel online bij horeca xxl, de reden waarvoor we het kochten was omdat op hun site stond dat het toestel een wattage had van 1500W, het toestel had bij de levering maar 1000W dus dit was al ons eerste struikelblok bij dit bedrijf, zij houden zich vast aan het feit dat er fouten op hun website kunnen staan en dat zij daarvoor niet verantwoordelijk zijn, ondertussen heb ik het toestel van november 2016 en de eerste mankementen begonnen al in maart 2017, het toestel heeft een systeem , het toestel springt uit wanneer het waterreservoir leeg is, nu springt het toestel reeds halfweg uit waardoor we soms tot 4 keer het toestel moeten herlaanleggen voor het reservoir leeg is, ondertussen begon de inox kan ook mankementen te vertonen, de isoleerkan lekt en veel, van het moment je begint te schenken loopt het vocht aan de zijkanten eruit, ondertussen nam ik contact met de firma , ik mocht mijn toestel opsturen, de TD ging ervoor kijken, ik stuurde het toestel (op mijn kosten moest het gebeuren!) op en kreeg het ongeveer 10 dagen later terug, ten eerste was het toestel heeel erg vuil ( zie bijgevoegde foto's!!) toen ik het terug kreeg en was mijn probleem niets opgelost, het toestel stopt nog altijd voor af en de kan lekt nog altijd even veel dus opgestuurd voor de grap, ik heb zo de indruk dat ze zich er niet veel van aantrekken van service en garantie, het toestel is nog geen één jaar oud , kostte rond de 70€ dus voor hen waarschijnlijk niet echt belangrijk?wat kunnen wij doen?

Berichten (2)

XXL Horeca

Naar: C. C.

07/08/2017

DATA NOT AVAILABLE

C. C.

Naar: XXL Horeca

19/09/2017

Ondertussen een nieuw toestel ontvangen, het toestel is tot nu toe oké, we hopen natuurlijk dat dit zo blijft, het andere toestel geraakte tot 6 maand, we kijken uit nu..... tja content dat het euvel is opgelost alleen jammer dat het zolang moest duren en het toestel twee maal ( dus ook twee maal verzendkosten voor ons!) moest worden opgestuurd, het kon eenvoudiger en een kleine compensatie van hun t'wege was aangenamer geweest, wij hebben er tenslotte niet om gevraagd het toestel twee maal te moeten opsturen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform