wij kochten een koffietoestel online bij horeca xxl, de reden waarvoor we het kochten was omdat op hun site stond dat het toestel een wattage had van 1500W, het toestel had bij de levering maar 1000W dus dit was al ons eerste struikelblok bij dit bedrijf, zij houden zich vast aan het feit dat er fouten op hun website kunnen staan en dat zij daarvoor niet verantwoordelijk zijn, ondertussen heb ik het toestel van november 2016 en de eerste mankementen begonnen al in maart 2017, het toestel heeft een systeem , het toestel springt uit wanneer het waterreservoir leeg is, nu springt het toestel reeds halfweg uit waardoor we soms tot 4 keer het toestel moeten herlaanleggen voor het reservoir leeg is, ondertussen begon de inox kan ook mankementen te vertonen, de isoleerkan lekt en veel, van het moment je begint te schenken loopt het vocht aan de zijkanten eruit, ondertussen nam ik contact met de firma , ik mocht mijn toestel opsturen, de TD ging ervoor kijken, ik stuurde het toestel (op mijn kosten moest het gebeuren!) op en kreeg het ongeveer 10 dagen later terug, ten eerste was het toestel heeel erg vuil ( zie bijgevoegde foto's!!) toen ik het terug kreeg en was mijn probleem niets opgelost, het toestel stopt nog altijd voor af en de kan lekt nog altijd even veel dus opgestuurd voor de grap, ik heb zo de indruk dat ze zich er niet veel van aantrekken van service en garantie, het toestel is nog geen één jaar oud , kostte rond de 70€ dus voor hen waarschijnlijk niet echt belangrijk?wat kunnen wij doen?