Terug

Probleem met herstelling van mijn fiets

Closed Openbaar

Fietsfabriek

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. T.

Naar: Fietsfabriek

17/07/2018

Mijn fiets(e-bike) is van half Maart in herstelling en is nog steeds niet volledig hersteld. Na herhaaldelijk contact is de de fiets voorlopig hersteld met tweedehands onderdeel.(Ondersteuning werkt maar op 1 stand) .Blijkbaar zou het geleverde onderdeel fout zijn geweest.Weer weken later is het onderdeel geleverd en mag ik met mijn fiets komen na meer dan een uur wachten terwijl ze met 3 aan mijn fiets bezig waren( ook al hadden ze gezegd dat het maar 10 minuten zou duren ) brachten ze mijn fiets en vertelden ze me dat ik nog maar eens binnen moest komen als de bevestiging beugel binnen was want deze was er niet bij. Display gemonteerd met kabelbinders waardoor het display altijd naar onder draaide.nog geen week later begonnen de problemen de ondersteuning viel uit.Vermoedelijk slecht contact van de bedrading. Weer contact opgenomen mocht eens langs komen zodat ze konden kijken. Tot ik daar aan kwam toen zeiden ze dat het was omdat het display los stond ze kwamen zelfs niet kijken buiten naar de fiets. Kon weer naar huis met het zelfde probleem. Paar dagen later viel alles uit en was mijn fiets niet meer bruikbaar. Na het zoveelste contact met de eigenaar van de winkel mocht ik mijn fiets brengen en zou hij een vervang fiets voor mij hebben. En hij beloofde me om het snel op te lossen indien mogelijk de dag later al. De vervang fiets was al stuk na 2 dagen . (dus ook onbruikbaar) na nogmaals contact per telefoon om te vragen of mijn fiets al herteld was en te melden dat de vervang fiets ook problemen had en onbruikbaar zeiden ze oei... en dat was het dan. We zijn nog steeds niet aan uw fiets begonnen. We bellen wel...Dus dit is al van half maart dat ik de opdracht gaf om hem te herstellen en mijn fiets is nog steeds niet hersteld.Ik vrees ook dat mijn batterij beschadigd kan zijn door de slechte aansluiting.Ik heb geen rijbewijs heb de fiets elke dag nodig om me te verplaatsen. Moet steeds bergop en mijn gezonheid is ook niet perfect daarom heb ik e-bike aangeschaft .Ik ben meermaals ter plaatse in de winkel geweest,ik heb verschillende malen met de eigenaar gebeld die me telkens beloofd om zijn best te doen om het zo snel mogelijk in orde te brengen. Maar het personeel lacht ons gewoon uit zowel aan de telefoon als ter plaatse.Ze houden ons gewoon aan het lijntje.We hebben nooit moeilijk gedaan ook niet als we zagen dat de voorste vork vervangen is door een niet origineel exemplaar. We willen alleen dat de fiets terug rijd als voorheen zonder problemen. en dat elk probleem opgelost word !!!! en blijft.

Berichten (2)

Fietsfabriek

Naar: C. T.

19/07/2018

DATA NOT AVAILABLE

C. T.

Naar: Fietsfabriek

19/07/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform