Terug

Probleem met herstel binnen garantie

Closed Openbaar

AWS Waterdicht

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: AWS Waterdicht

08/08/2018

Beste, wij hadden graag meer transparantie over de datum van herstel van ons dak. Een herstel dat valt binnen de garantie als binnen de garantietermijn. Wij wachten al meer dan 4 jaar op dit kleine herstel. Wij hebben ons altijd begripvol opgesteld. Klanten 'panikeurs' noemen is niet netjes, zeker niet als deze klanten al meer dan 4 jaar wachten op herstel.Het herstel is niet het meest hoogdringende,maar deze dient toch ook gebeurd te worden,niet? Als u gewerkt heeft bij klanten, ontvangt u toch ook graag uw geld tijdig? Wij willen graag dat dit klein herstel aan ons dak gemaakt wordt en niet telkens weer naar voor geschoven wordt met een excuus. Jazeker, na meer dan 4 jaar noemen wij dit loze excuses. Het spijt ons dat we het herstel op deze manier trachten in te willigen. Wij hopen nog steeds op een goede samenwerking en een goede afloop en dan kunnen beide partijen dit euvel achter zich laten.Met vriendelijke groeten.

Berichten (2)

AWS Waterdicht

Naar: M. R.

08/08/2018

Ik had afgesproken dit even onder het bouwverlof te herstellen,maar met deextreem warme weersomstandigheden en het bouwverlof zijn we niet kunnengaan,mensen hebben GEEN lek,heb beloofd dat het in orde komt,dat kleinherstel,de klacht is geen 4 jaar,maar van in het najaar van 2017,wij zullenzoals ik dat beloofd heb,dit gaan aanpassen.--Met vriendelijke groetenMartin SmeetsAWS nvZutendaal - Peerwww.awswaterdicht.be0495 20 15 12Op 8 augustus 2018 om 09:12 schreef

M. R.

Naar: AWS Waterdicht

08/08/2018

Geachte heer,Vooreerst danken wij u voor uw onmiddellijke reactie! Wij hebben in deze klacht echter niet gesproken over een lek, enkel over een klein herstel... (om eventueel erger te voorkomen)Verder hebben wij u op woensdag 2 april 2014 15:51 een eerste mail verzonden na telefonisch contact, als u deze mail graag wenst, laat het dan ons even weten.Wij danken u voor uw belofte!Met vriendelijke groeten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform