Klacht
L. J.
Naar: VISA
Beste,er werd door u fraude van mijn visakaart gemeld dd. 25/2/2020. Uw collega zei dat de frauduleuze bedragen teruggestort zouden worden. Dat is nog steeds niet gebeurd, ik kreeg ook geen mail met formulier om dat aan te vragen. Ik contacteerde ondertussen vele malen de helpdesk van Visa en werd steeds van kastje naar de muur gestuurd. Dat was in maart, augustus, en oktober van dit jaar. Op 26 en 27 oktober jl. heb ik 48 min in wacht gestaan tot de lijn werd afgebroken aan uw kant, heb ik nog eens 13 min in wacht gestaan toen het door u werd afgebroken (beide keren werd er gezegd in het Spaans en/of Nederlands: worldonline dankt u voor uw oproep om vervolgens uit te schakelen. Het ligt Maw niet aan mijn gsm of fout ingedrukte toetsen ofzo) én werd ik in een derde telefoonpoging na 26 min. niét geholpen met het probleem zelf. Na verschillende soorten snelcodes en/of doorverbonden te worden door uw collega's kreeg ik telkens te horen dat ik moest terugbellen met een ander nummer of een andere dienst of ... Zonder resultaat dus tot nu toe. Dat noem ik van het kastje naar de muur sturen. In augustus en maart jl. was het precies dezelfde situatie, waardoor ik weer afhaakte om deze situatie verder op te lossen. Ik wens niet meer naar uw telefonische diensten te bellen, gezien bovenstaande situatie. Ik wens het geld teruggestort te zien, dat frauduleus werd afgehaald.Met dankLisbeth
Berichten (6)
VISA
Naar: L. J.
Geachte,Is het mogelijk ons een e-mail adres van de klant te bezorgenZodat wij de klant kunnen contacteren aubDank uMet vriendelijke groetenIssuing Dispute fraud Admin *********************************************************************************************Worldline is a registered trade mark and trading name owned by Worldline through its holding company.This e-mail and the documents attached are confidential and intended solely for the addressee. If you receive this e-mail in error, you are not authorized to copy, disclose, use or retain it. Please notify the sender immediately and delete this email from your systems. As emails may be intercepted, amended or lost, they are not secure. Worldline therefore can accept no liability for any errors or their content. Although Worldline endeavours to maintain a virus-free network, we do not warrant that this transmission is virus-free and can accept no liability for any damages resulting from any virus transmitted. The risks are deemed to be accepted by everyone who communicates with Worldline by email.
L. J.
Naar: VISA
Beste, U mag via dit platform antwoorden of mailen naar Lisbethjaspers@hotmail.com Mvg,Lisbeth
VISA
Naar: L. J.
Dear senderI am out of the office and have no access to my e-mails.I will be available again on the 4/01/2021.Kind RegardsMichael Hougaerts*********************************************************************************************Worldline is a registered trade mark and trading name owned by Worldline through its holding company.This e-mail and the documents attached are confidential and intended solely for the addressee. If you receive this e-mail in error, you are not authorized to copy, disclose, use or retain it. Please notify the sender immediately and delete this email from your systems. As emails may be intercepted, amended or lost, they are not secure. Worldline therefore can accept no liability for any errors or their content. Although Worldline endeavours to maintain a virus-free network, we do not warrant that this transmission is virus-free and can accept no liability for any damages resulting from any virus transmitted. The risks are deemed to be accepted by everyone who communicates with Worldline by email.
L. J.
Naar: VISA
Van: lisbeth jaspers [lisbethjaspers@hotmail.com]Verzonden: maandag 4 januari 2021 20:17Aan: Credit Card claims AWL-Functional Mailbox [creditcardclaims-belgium@worldline.com]Onderwerp: Re: Klacht - Probleem met helpdesk en terugbetaling - (CPTBE01085670-46) Beste,bedankt voor uw reactie. Uw klantenreferentie is 6259251988. Bijkomende info die u kan helpen:Datum uitgavenstaat 21/03/20 1/1 - Transacties van 22/02/20 tot 21/03/20Bedrag dat eraf is gegaan: 401,17 euroDatum dat betaling gebeurd is (af mijn rekening gegaan): 30/3/2020In afwachting van uw verdere opvolging, Lisbeth Jaspers0476 932 999Van: Credit Card claims AWL-Functional Mailbox [creditcardclaims-belgium@worldline.com]Verzonden: maandag 28 december 2020 14:43Aan: Lisbethjaspers@hotmail.com [Lisbethjaspers@hotmail.com]Onderwerp: FW: Klacht - Probleem met helpdesk en terugbetaling - (CPTBE01085670-46) Geachte, Is het mogelijk ons een klantenreferentienummer (op de uitgavenstaat) te geven, of de eerste 6 en de laatste 4 cijfers van de kaart, of het dossiernummer beginnende met 200……… teneinde het dossier te kunnen terugvinden Dank u Met vriendelijke groetenCarineIssuing Dispute & fraud Admin From: klachtenbox@test-aankoop.be [mailto:klachtenbox@test-aankoop.be] Sent: Tuesday 1 December 2020 12:21To: Credit Card claims AWL-Functional MailboxSubject: Klacht - Probleem met helpdesk en terugbetaling - (CPTBE01085670-46) Caution! External email. Do not open attachments or click links, unless this email comes from a known sender and you know the content is safe.SINGLEMESSAGE_STARTImage removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.Je hebt een antwoord ontvangen van LISBETH JASPERS.Image removed by sender.Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Image removed by sender.Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.Image removed by sender.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.Image removed by sender.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Image removed by sender.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Image removed by sender.Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE01085670-46.Heb je vragen over ons platform?Image removed by sender.refToken: da0dc053-f155-490a-88d2-1eb0145672b1Image removed by sender.Image removed by sender.Klacht van LISBETH JASPERS:Image removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.Probleem met helpdesk en terugbetalingImage removed by sender.Image removed by sender.Datum:Image removed by sender.01-12-20 11:20:35Image removed by sender.VanImage removed by sender.LISBETH JASPERSImage removed by sender.totImage removed by sender.VISAImage removed by sender.Bericht:Image removed by sender.Beste, U mag via dit platform antwoorden of mailen naar Lisbethjaspers@hotmail.com Mvg,LisbethImage removed by sender.Bijgevoegde documenten:Image removed by sender.Image removed by sender.Geen documenten bijgevoegdImage removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.Naam van de klantImage removed by sender.LISBETH JASPERSImage removed by sender.Klantreferentie Image removed by sender.Uw referentie: FRM/A/SMImage removed by sender.Beschijving van de klachtImage removed by sender.Beste,er werd door u fraude van mijn visakaart gemeld dd. 25/2/2020. Uw collega zei dat de frauduleuze bedragen teruggestort zouden worden. Dat is nog steeds niet gebeurd, ik kreeg ook geen mail met formulier om dat aan te vragen. Ik contacteerde ondertussen vele malen de helpdesk van Visa en werd steeds van kastje naar de muur gestuurd. Dat was in maart, augustus, en oktober van dit jaar. Op 26 en 27 oktober jl. heb ik 48 min in wacht gestaan tot de lijn werd afgebroken aan uw kant, heb ik nog eens 13 min in wacht gestaan toen het door u werd afgebroken (beide keren werd er gezegd in het Spaans en/of Nederlands: worldonline dankt u voor uw oproep om vervolgens uit te schakelen. Het ligt Maw niet aan mijn gsm of fout ingedrukte toetsen ofzo) én werd ik in een derde telefoonpoging na 26 min. niét geholpen met het probleem zelf. Na verschillende soorten snelcodes en/of doorverbonden te worden door uw collega's kreeg ik telkens te horen dat ik moest terugbellen met een ander nummer of een andere dienst of ... Zonder resultaat dus tot nu toe. Dat noem ik van het kastje naar de muur sturen. In augustus en maart jl. was het precies dezelfde situatie, waardoor ik weer afhaakte om deze situatie verder op te lossen. Ik wens niet meer naar uw telefonische diensten te bellen, gezien bovenstaande situatie. Ik wens het geld teruggestort te zien, dat frauduleus werd afgehaald.Met dankLisbethImage removed by sender.Gewenst resultaatImage removed by sender.Terugbetaling van de frauduleus afgehaalde bedragen. Ik wens dat het bedrijf mij contacteert hierover, ik wens niet meer naar hun telefonische diensten te moeten bellen.Image removed by sender.Bijgevoegde documentenImage removed by sender.Image removed by sender.Geen documenten bijgevoegdImage removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.Met vriendelijke groeten,Test AankoopImage removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.Image removed by sender.Image r
L. J.
Naar: VISA
Beste, ik verwijs naar de verschillende mails die verstuurd zijn tussen ons (zie onder). Ik heb nog steeds geen antwoord mogen ontvangen. Mvg,Lisbeth0476 932 999Van: lisbeth jaspers [lisbethjaspers@hotmail.com] Verzonden: maandag 4 januari 2021 20:17 Aan: Credit Card claims AWL-Functional Mailbox [creditcardclaims-belgium@worldline.com] Onderwerp: Re: Klacht - Probleem met helpdesk en terugbetaling - (CPTBE01085670-46) Beste, bedankt voor uw reactie. Uw klantenreferentie is 6259251988. Bijkomende info die u kan helpen: Datum uitgavenstaat 21/03/20 1/1 - Transacties van 22/02/20 tot 21/03/20 Bedrag dat eraf is gegaan: 401,17 euro Datum dat betaling gebeurd is (af mijn rekening gegaan): 30/3/2020 In afwachting van uw verdere opvolging, Lisbeth Jaspers 0476 932 999 Van: Credit Card claims AWL-Functional Mailbox [creditcardclaims-belgium@worldline.com] Verzonden: maandag 28 december 2020 14:43 Aan: Lisbethjaspers@hotmail.com [Lisbethjaspers@hotmail.com] Onderwerp: FW: Klacht - Probleem met helpdesk en terugbetaling - (CPTBE01085670-46) Geachte, Is het mogelijk ons een klantenreferentienummer (op de uitgavenstaat) te geven, of de eerste 6 en de laatste 4 cijfers van de kaart, of het dossiernummer beginnende met 200……… teneinde het dossier te kunnen terugvinden Dank u Met vriendelijke groeten Carine Issuing Dispute & fraud Admin From: klachtenbox@test-aankoop.be [mailto:klachtenbox@test-aankoop.be] Sent: Tuesday 1 December 2020 12:21 To: Credit Card claims AWL-Functional Mailbox Subject: Klacht - Probleem met helpdesk en terugbetaling - (CPTBE01085670-46) Klacht van LISBETH JASPERS: Probleem met helpdesk en terugbetaling Datum: Image removed by sender. 01-12-20 11:20:35 LISBETH JASPERS Beste, U mag via dit platform antwoorden of mailen naar Lisbethjaspers@hotmail.com Mvg,Lisbeth Beschijving van de klacht Image removed by sender. Beste, er werd door u fraude van mijn visakaart gemeld dd. 25/2/2020. Uw collega zei dat de frauduleuze bedragen teruggestort zouden worden. Dat is nog steeds niet gebeurd, ik kreeg ook geen mail met formulier om dat aan te vragen. Ik contacteerde ondertussen vele malen de helpdesk van Visa en werd steeds van kastje naar de muur gestuurd. Dat was in maart, augustus, en oktober van dit jaar. Op 26 en 27 oktober jl. heb ik 48 min in wacht gestaan tot de lijn werd afgebroken aan uw kant, heb ik nog eens 13 min in wacht gestaan toen het door u werd afgebroken (beide keren werd er gezegd in het Spaans en/of Nederlands: worldonline dankt u voor uw oproep om vervolgens uit te schakelen. Het ligt Maw niet aan mijn gsm of fout ingedrukte toetsen ofzo) én werd ik in een derde telefoonpoging na 26 min. niét geholpen met het probleem zelf. Na verschillende soorten snelcodes en/of doorverbonden te worden door uw collega's kreeg ik telkens te horen dat ik moest terugbellen met een ander nummer of een andere dienst of ... Zonder resultaat dus tot nu toe. Dat noem ik van het kastje naar de muur sturen. In augustus en maart jl. was het precies dezelfde situatie, waardoor ik weer afhaakte om deze situatie verder op te lossen. Ik wens niet meer naar uw telefonische diensten te bellen, gezien bovenstaande situatie. Ik wens het geld teruggestort te zien, dat frauduleus werd afgehaald. Met dank Lisbeth Gewenst resultaat . Terugbetaling van de frauduleus afgehaalde bedragen. Ik wens dat het bedrijf mij contacteert hierover, ik wens niet meer naar hun telefonische diensten te moeten bellen. Bijgevoegde documenten Met vriendelijke groeten,
VISA
Naar: L. J.
Beste,Het bedrag van 401.17 EUR werd op 27/01/2021 overgeboekt naar de bankrekening.Met vriendelijke groeten,Issuing Dispute FraudHaachtsesteenweg 1442, Chaussee de Haecht1130 BrusselsBelgiumbe.worldline.com *********************************************************************************************Worldline is a registered trade mark and trading name owned by Worldline through its holding company.This e-mail and the documents attached are confidential and intended solely for the addressee. If you receive this e-mail in error, you are not authorized to copy, disclose, use or retain it. Please notify the sender immediately and delete this email from your systems. As emails may be intercepted, amended or lost, they are not secure. Worldline therefore can accept no liability for any errors or their content. Although Worldline endeavours to maintain a virus-free network, we do not warrant that this transmission is virus-free and can accept no liability for any damages resulting from any virus transmitted. The risks are deemed to be accepted by everyone who communicates with Worldline by email.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten