Terug

probleem met Gift'in

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. G.

Naar: Gift'in

04/12/2023

Beste, ik bestelde via Gift'in het welkomstcadeau van Testaankoop. Dit werd op 6 november op een verkeerd adres geleverd. (ontvangstbewijs ondertekend, maar niet door mij). Volgens Gift'in werd het pakket opnieuw opgestuurd op 16 november, nadat ik alle gevraagde documenten aangeleverd heb. Ze beweren geen trackingnummer te hebben ???. Tot nu toe heb ik niets ontvangen.

Berichten (2)

Gift'in

Naar: L. G.

05/12/2023

Geachte   '‹Wij hebben weder contact met onze leverancier opgenomen teneinde meer informaties te krijgen doch normaal is de bestelling weder naar de klanten gestuurd '‹Zodra wij een antwoord van onze leverancier hebben keren wij naar u terug Hoogachting Régis Uw GIFT'IN klantendienst www.giftin.be tél (32) 078 25 10 05 (van maandag tot vrijdag 9h-12h/14h-17h) email contact@giftin.be Op Ma, 4 Dec om 6:43 PM , Klachtenbox schreef:

L. G.

Naar: Gift'in

06/12/2023

Dit antwoord krijg ik telkens weer en heeft de zaak nog niet opgelost.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform