Terug

Probleem met gefactureerde diensten

Closed Openbaar

Plugsurfing GmbH

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Plugsurfing GmbH

29/08/2022

Geachte,Bij nazicht van de facturen 126719 & 152755 werden er, naast de kWh tarieven, ook connectie tarieven aangerekend bij het gebruik van de laadpalen van Blue Corner. Deze tarieven werden voorheen nooit aangerekend en werden ons niet vooraf gemeld. Ook bij het connecteren aan de laadpaal of tijdens de laadsessie werd dit niet gemeld.Men rekent €0.11 per minuut connectiviteit aan. Na consultatie van de website van de operator blijkt dat zij slechts €0.01 per minuut aanrekenen i.p.v. de aangerekende €0.11 per minuut op factuur!ik heb reeds dit per email gemeld op 18/07/2022 maar ik krijg hierop geen afdoend antwoord. Plugsurfing verwijst naar de operator, maar men weigert halsstarrig de contacten van de operator Blue Corner door te geven.Tevens verwijst Plugsurfing naar hun platform om vooraf de tarieven te controleren. Doch heb ik hen gemeld dat ik niet in de mogelijkheid ben dit platform te consulteren bij elke connectie aan de laadpalen en werden wij niet op de hoogte gebracht van deze wijziging. Verscheidene emails naar het bedrijf Plugsurfing blijven onbeantwoord of ontwijkend en onjuist toegelicht.Vermits de facturen automatisch worden afgeschreven op mijn credit card heb ik deze laten blokkeren.Ik wil de kWh uiteraard betalen maar verwacht een rechtzetting m.b.t. de connectie tarieven.hoogachtend


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform