Op 25/08/2016 heb ik bij CWT voor 2 personen een vlucht geboekt vanuit Brussel (Charleroi) naar Kopenhagen en terug (27 en 28 september 2016) en dit voor de prijs van net geen 20 euro/persoon. Alle gegevens werden aangevuld inzake bagage, persoonsgegevens, annulatieverzekering en ik ontvang op het laatste nog eens een bevestiging op mijn scherm met alle gevraagde gegevens inzake de boeking. Hierna kan ik verder naar de betaling. Ook deze wordt uitgevoerd zoals gevraagd en ik ontvang een bevestiging van de betaling. Onmiddellijk daarna ontvang ik een bericht dat door een onderbreking mijn e-tickets niet kunnen worden afgeprint.Wanneer ik rond 23u00 mijn e-mail nakijk, net voor ik ga slapen, zie ik dat ik een mailbericht heb waarin wordt medegedeeld dat mijn boeking werd geannuleerd en mijn geld werd teruggestort. Er wordt mij ook gevraagd om de boeking rechtstreeks te doen bij de luchtvaartmaatschappij. Wanneer ik dit wil doen, is dezelfde vlucht beschikbaar aan minstens 58 euro/persoon ipv 20 euro/persoon.Ik ga dan op zoek naar alternatieven en vind gelukkig nog een andere vlucht. Ik stuur hierop ook een e-mail naar CWT waarin ik mijn ongenoegen uit over de gang van zaken. Ik vraag ook naar en compensatie. En ik vermeld dat wanneer ik deze niet zou ontvangen, ik officieel klacht zal neerleggen en Test-Aankoop ook zal inlichten. Ik ontvang later ook enkele antwoorden van CWT met niet zo'n leuke teksten.Ik had ook reeds telefonisch een afspraak gemaakt voor vervoer naar Charleroi. Dit heb ik op 26/08 moeten afbellen.