Terug

Probleem met garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. Y.

Naar: Oranje furniture care

20/06/2019

Beste, had een hoeksalon gekocht bij Prenuptia met garantie op bekleding door Oranje Furniture Care (299€ voor 5j) heb een paar keer gemaild en gebeld, en uiteindelijk een afspraak gemaakt in augustus 2018 zodat ze komen kijken naar de vlekken en de losgeraakte stiksels. Wij waren op vakantie en hebben ons ouders geregeld om ze binnen te laten. Ze zijn komen kijken en omdat er heel wat vlekken waren zei de persoon dat langskwam, dat het onbegonnen werk was en dat ze een andere afspraak zouden maken. En de fotos moesten we doormailen van de vlekken en de losgeraakte stiksels. Wij hadden een mail ontvangen dat de scheurtjes niet onder garantie was, maar het is effectief losgeraakte stiksels, want eer dat we hun kunnen bereiken heeft het zich nogmeer uitgeleurd, ik ga toch niet op de grond zitten tot ze langskomen?Heb op de garantiebewijs gemarkeert en teruggemaild dat het stiksels zijn en geen scheuren, maar sindsdien nietsmeer gehoord en we krijgen ook geen antwoord meer op onze mails. Met mijn laatse mail heb ik hun ook duidelijk gemaakt, als ze niet zouden antwoorden dat ik verder zou gaan. Ik heb er extra voor betaald, maar de service dat ze beloven krijgen we niet! Ik beschuldig de meubelzaak helemaal niet.

Berichten (3)

Oranje furniture care

Naar: A. Y.

20/06/2019

DATA NOT AVAILABLE

A. Y.

Naar: Oranje furniture care

20/06/2019

Wij hebben jullie maanden proberen te bereiken! Ik ga me niet laag laten gaan. 1 ding: OPLICHTERS! zijn jullie. Bij de verkoop alles laten gaan en reality? NIETS!!

Oranje furniture care

Naar: A. Y.

20/06/2019

Beste,Vriendelijk bedankt voor uw schrijven, u ziet aan de snelheid van onze reactie nu omdat we direct reageren zoals op elke mail die we binnenkrijgen dit doen wij met onze 152 collega`s bij Oranje, het lijkt ons onlogisch als u na 2 dagen nog steeds geen reactie van ons zou hebben dan zou u net als dat u test aankoop en ons mailt ook de winkel op de hoogte stellen zodat de servicedienst van deze zeer betrouwbare winkel het ook intern aan ons zou doorgeven, kunt u de mails doorsturen naar ons waar in u ons heeft proberen te bereiken? Zodat u dit kan aantonen dat wij in gebreke zijn ,wat voor ons niet kan omdat de klant altijd snel antwoord krijgt zowel via de telefoon als emailPrettige dag.Met vriendelijke groet, Arjan Van AntwerpenOranje Services BV.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform