Beste, had een hoeksalon gekocht bij Prenuptia met garantie op bekleding door Oranje Furniture Care (299€ voor 5j) heb een paar keer gemaild en gebeld, en uiteindelijk een afspraak gemaakt in augustus 2018 zodat ze komen kijken naar de vlekken en de losgeraakte stiksels. Wij waren op vakantie en hebben ons ouders geregeld om ze binnen te laten. Ze zijn komen kijken en omdat er heel wat vlekken waren zei de persoon dat langskwam, dat het onbegonnen werk was en dat ze een andere afspraak zouden maken. En de fotos moesten we doormailen van de vlekken en de losgeraakte stiksels. Wij hadden een mail ontvangen dat de scheurtjes niet onder garantie was, maar het is effectief losgeraakte stiksels, want eer dat we hun kunnen bereiken heeft het zich nogmeer uitgeleurd, ik ga toch niet op de grond zitten tot ze langskomen?Heb op de garantiebewijs gemarkeert en teruggemaild dat het stiksels zijn en geen scheuren, maar sindsdien nietsmeer gehoord en we krijgen ook geen antwoord meer op onze mails. Met mijn laatse mail heb ik hun ook duidelijk gemaakt, als ze niet zouden antwoorden dat ik verder zou gaan. Ik heb er extra voor betaald, maar de service dat ze beloven krijgen we niet! Ik beschuldig de meubelzaak helemaal niet.