Beste mevrouw Devroe,Fijn dat we in contact kunnen blijven over uw klacht.Wij hebben inderdaad een collega naar u toegestuurd om te kijken waar het probleem vandaan komt. Uiteraard willen graag alles zo netjes mogelijk oplossen, en een goede probleemanalyse is hiervoor noodzakelijk. De monteur heeft onderdelen moeten verwijderen om onder het laminaat te komen. Helaas heeft de monteur, samen met uw partner geconstateerd dat er een urine lucht van katten onder het laminaat vandaan kwam. Zij hebben toen samen afgesproken een offerte op te stellen voor het vervangen van de onderdelen, daar de oorzaak van het omhoogkomen van de vloer niet onder de garantie valt.Wij hebben deze offerte naar u toe gestuurd, echter was u daar niet mee akkoord, en gaf u aan dat onze monteur onjuist was. Wij hebben hierop aangeboden een onafhankelijk schade-expert in te schakelen om vast te stellen waar het probleem vandaan komt. Hierbij aangegeven dat als het probleem inderdaad door de katten wordt veroorzaakt deze kosten op u worden verhaald. Maar als dat niet het geval is wij alle kosten op ons nemen en ook de reparatie kosteloos uitvoeren. U wilde hier niet in meegaan, waar wij uiteraard alle begrip voor hebben. Vanuit service oogpunt zullen we alle onderdelen welke we hebben verwijderd om de oorzaak van het probleem te achterhalen (uitlooptrede, plinten etc.) kosteloos komen herstellen'Met vriendelijke groet,Mit freundlichen Gra¼aŸenPlanningNL.0475 - 317 189BE.089 - 680 278DE.0211 - 936 739 23E.planning@traprenovatie-expert.comWeb.www.traprenovatie-expert.comAanwezig: maandag, woensdag tot en met vrijdag van 08.00-17.00 uur