Beste Jona, Zoals u zelf aanhaald bent u klant bij ons geworden via een overname van IT2You 2 jaar geleden. IT2You hanteerde andere pakket samenstellingen en prijzen dan die wij standaard hanteren. Deze paketten wijken in die zin van samenstelling zo hard af van onze paketten dat wij deze paketten en hun bijhorende prijs 1 1 hebben overgenomen dit is toen ook duidelijk gecommuniceerd naar u toe dat er niets ging veranderen aan de pakketsamenstelling. Hun paketten vergelijken met onze paketten is appelen met peren vergelijken en gaat dus NIET op. Uw e-mails voor opzegging komen 2 weken nadat u van ons reeds een factuur hebt ontvangen voor de hernieuwing van uw domeinnaam en webhostingpakket alsook heeft u ondertussen reeds betalingsherinneringen gehad. U geeft aan dat u deze domein heeft willen stop te zetten via ons conolepaneel cPanel, het stopzetten van uw domeinnaam dient te gebeuren in ons conolepaneel Mijn Xenius, cPanel biedt dient enkel voor het beheren van uw webhostingpakket.Daarnaast geeft u aan dat u dit geacht heeft te doen, als wij de last login times van uw cPanel account gaan ophalen dan zien we ook daar dat dit niet sookt met wat u aangeeft dit geacht te doen hebben. U geeft daarnaast ook aan niet op de hoogte te zijn gebracht door ons voor de hernieuwing van uw producten en diensten, u heeft echter tot 3x toe een e-mail van ons aangehad voor zowel de hernieuwing van domeinnaam als webhostingpakket en hierin stond zeer duidelijk vermeld dat automatische hernieuwing ging worden toegepast indien dit geactiveerd stond op uw dienst en dit was zo het geval. Daarnaast maakt u nu een probleem van de pakketsamenstelling, vorig jaar is ook rond deze periode een identieke billing gebeurt voor dezelfde prijs en hetzelfde pakket , toen maakte u er geen probleem van ? U had dus al meer dan een jaar lang kennis van de pakketsamenstelling op onze omgeving.Beste Jona, met alle begrip maar ik heb hier het gevoel dat u gewoon vergeten bent uw diensten stop te zetten voor de facturatiedatum en dat u nu alle poppen uit de kast aan het halen bent om aan uw verplichtingen als consument te ontkomen. U heeft diensten van ons afgenomen die reeds bij derde partijen zijn hernieuwd waarvoor wij ook reeds de kosten hebben gemaakt, als dit nog niet was gebeurt hadden we daar niet moeillijk over gedaan om deze factuur kwijt te scheldden maar nu is het daarvoor te laat. We verwachtten van u dan ook de betaling van deze facturen, daarnaast kunnen we u enkel adviseren om de auto renew functionaliteit van de producten nu reeds uit te schakelen in Mijn Xenius. Met vriendelijke groeten, Steve VosXenius.be