Terug

Probleem met de uitvoering van de spouwmuurisolatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Isolatiespecialist

02/02/2018

BesteIk stel voor dat jullie het ganse verhaal die jullie met mij voeren eens rustig doorlezen.Als je dat gedaan hebt, kan je misschien proberen om u af te vragen hoe ik mij voel bij deze soap.Jullie hebben mijn spouwmuren geisoleerd begin 2015.Sindsdien vallen te pas en te onpas isolatieparels uit elke opening in mijn muren naar buiten, rolluikbakken, vensterkasten, keldergat, ...Reeds 2 maal zijn jullie langsgekomen om dit te herstellen. De derde keer was het signaal je moet al je rolluikbakken open maken zodat we dit ten gronde kunnen herstellen. Ik stel me daarbij de vraag wat er gaat gebeuren met de beschadigingen die aan het recente schilderwerk in mijn woning worden aangebracht en het wordt bij jullie bijzonder stil. Ik bel jullie tal van keren op, zonder iemand aan de lijn te krijgen, tot vorige week ik Roel aan de lijn krijg die blijkt de zaakvoerder te zijn. Hij belooft me om dinsdag 30 januari bij mij langs te komen om de problemen te bespreken om zo tot een sluitende oplossing te komen. Dinsdag heb ik vruchteloos op jullie gewacht.Jullie maken een nieuwe afspraak voor vandaag om 11 uur. Om 11u30 bel ik jullie op .... hmmm even luisteren waar de collega zit. Ik krijg een mail met de vraag of het past om 14 uur want om 12 uur moet er nog iemand uit Bree tot bij mij komen. Om 15u45 niemand te zien dus ik bel terug op ... hmmm ik vraag na en contacteer u terug.En dan krijg ik onderstaande mail dat maandag iemand om 8 uur zal starten...Starten met wat ?Ik had iemand verwacht om de problemen te bekijken en een ten gronde oplossing te bieden.Hoe krijg ik bij jullie de juiste aandacht ?Een formele klacht?Een telefoontje met de zaakvoerder?Een telefoontje naar Testaankoop?Een brief van een advocaat?Ik kijk uit naar een deftige reactie.Hendrik Van de VeldeWaterhoenlaan 579032 Gent-Wondelgem0472 36 48 05


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform