Hallo, ik ben Linde Boullart. Ik heb onlangs aan mijn chauffageketel moeten laten werken, omdat er iets mis was aan de waakvlam. Nu is er 2 x een persoon bij me langs geweest. 1x om te controleren wat er mis is, 1x om de herstelling te doen. Tussen beide keren kreeg ik te horen dat de herstelling kon oplopen in de 400 euro, maar er was een 'trucje' dat ze konden proberen waardoor het veel goedkoper zou zijn. Uiteraard wilde ik dat ze het trucje probeerden en effectief: dat is gelukt! Ik was dan ook heel tevreden! Die persoon die de herstelling heeft gedaan liet me aanduiden of ik tevreden was en ik zag op zijn tablet de kosten staan: iets van 13 euro, iets van 44 euro en iets van 6 euro. Dus ik was heel tevreden en rekende dat ik samen met de eerste keer een bedrag van rond de 100 euro zou moeten betalen... Nu krijg ik de factuur in de bus: 262, 98 euro! Ze rekenen 2 x 85 euro aan voor verplaatsings- en administratiekosten en een half uur arbeid. Dat is gewoon misdadig.Hun bedrijf ligt op 1,8 km van mijn huis. Aan de gewone transportvergoeding van 0,35 euro/km komt dat dus op 1,26 euro. Voor een uur arbeid vragen ze 55 euro. Een half uur kost dus 27,5 euro. Met nog een administratieve kost van ongeveer 10 euro (en dan ben ik nog gul, ik vraag hiervoor zelf niks als zelfstandige), kunnen ze toch zeker niet meer dan 50 euro hiervoor vragen? (En dan ben ik alweer heel gul...).Ik was heel tevreden over de service en was tevreden dat mijn probleem 'zo goedkoop mogelijk' was opgelost. Maar dan krijg ik zo'n factuur in de bus... dat is 170 euro gewoon voor 2 minuten in de auto, de arbeid en administratieve kosten.Ik ben zelf zelfstandige in bijberoep en zou me doodschamen mocht ik zoveel durven vragen! Ik zou nergens meer moeten gaan... Kunnen ze echt zoveel vragen hiervoor of kan ik hier tegen ingaan? Ik heb het al niet breed en als je dan zo'n factuur in de bus krijgt, slik je wel even...Hopelijk kunnen jullie me helpen?